Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ey ahaliiiii duyduk duymadık demeyinnnnnn :D:D

Ey ahaliiiii duyduk duymadık demeyinnnnnn :D:D
 

alıntı


 

Ne oldu hayırdır inşallah?

Allah Allah ne var ki duymadığımız acaba?

Aa ben neyi kaçırdım ? dediğinizi duyar gibiyim.

Ama sıkı durun,sizi bilmem ama benim için bomba haberi sizlerle paylaşmak istedim.

Aman deli kız,heaa hadi gel de gör anyayı Konya’yı diyebilirsiniz ama ne yapayım söylemeden geçemem,ben çok bekledim ey ahali çook:D:D

Amma uzattım asılında uzun lafın kısası evleniyoruzzzzzzzzz…

Gerçi hemen yarın değil bayağı zaman var ama günü aldık ya yolu yarıladık sayılır yahu :D

Öyle ki başvuru onaylanıp çıktığımda ‘ben evleniyorum,ben evleniyorum…’ çığlıklar atıyordum.

Herkesin karadığı,hep olumsuzunu gösterdiği,iki yıldır başımın etini yedikleri evlilik hadisesini bende yaşayacağım,bakalım bakalım hayırlısı ile nasip olsun inşallah.

Nişanlandım ‘bu kadar uzun beklenir mi’ dediler.Gün alacağız dedim ‘ee kaç ay önceden gün alınır mı’ dediler.Evleniyoruz diyorum ‘aman evlen burnun b.ka bulansında gör gününü’ diyorlar…

Bu insanlar neden hiç susmuyorlar ??

Bugün hiç bir şey moralimi bozmayacak ama kararlıyım.

Hayallini kurduğumuz,yıllardır beklediğimiz,belirsizlikle kimi zaman üzüldüğümüz ama her zaman kavuşacağımız anın umuduyla sabır ettiğimiz güne kavuşmak artık daha kolay olacak, çünkü tarihi belli 07/04/2012 günü nikahımız olacak inşallah :D

Belirsizlikle zor geçerken bile iki yıl olmuş,şurada kalan beş ay,sayılı gün çabucak geçer inşallah.

Sonunda özlemler hasretler bitecek birbirimize karşı,yılda bir kaç gün değil hep yan yana olabileceğiz inşallah.

Yahu! fazla heveslisi gibiyim ama iki yılda o kadar çok yordular ki bizi sanki artık her şey daha kolay olacak gibi hissediyorum birazdan ondandır mutluluğum.

Bahanem neyse ney aslında tek söylemek istediğim ben evleniyorum,ben evleniyorum,ben evleniyorum…. :D

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..