Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '11

 
Kategori
Deneme
 

Ey Allah'ım, artık bitsin bu bekleyiş Rızık diliyorum

Ey Allah'ım, artık bitsin bu bekleyiş Rızık diliyorum
 

sözlerin altında eziliyorum Ya Rab Rızık ver bende çalşımak istiyorum, yoruldum beklemekten...


Selam yüreğim.. 

Biliyorum çok dertlisin, içinde çırpınan düşlerin, sözlerin altında ezilirken aşıp uzanamıyorum o yarınlara.. Derdimi nimet saydım, çok detleri görünce ama olmuyor... İşsiz böylesine. Nice kavgalar, nice sözler duydum, sağır oldum, sokağa atıldım, gözyaşlarım yalvarıyor sukut ediyor Allahım. Yeter bu kadar yük olduğum insanlara, fazlalık ettiğim diyorum. Kimsenin rızkına ortak olmak istemiyorum. Çünkü hiçkimse den eksiğim yok benim adeta fazlalıklarım var. Uçuk kaçık değilim yüreğimde aşkı(n)m var. Sana yalvarıyorum... 

Allahım şu garip kuluna yardım eder misin. Her defasında tercihler oluyor , ama olsada bana vurmuyor. Allahım sen sen en güzelini bilirken benim sabrım taşıyor onca şeylere. Kendi canından insanlar senle alay ederken ruhum can çekişiyor. Neresi olursa olsun ama en hayırlısı olsun.. Tahammülüm kalmadı, titrek ruhum, acılı bedenim, düşlerimde yalnızlığım can çekişiyor. İşsizlik nereye kadar... 

Özele gittim farklışeyler teklif ettiler, Yada daha seksi giyinmemi istediler... Ben bu kadarım, böyle giyinirim, fazlasın alamıyorum. Ama güvenilir, sadık, çalışkan, saygılı, güzel olan ne varsa ben varım dedim. Olmadı Allahım kpss dedim Allah yetiş dedim... 

Kimsesizlerin kimsesi şu küçük kızında başını okşa ne olur... Dört yıldır evdeyim hiçbirşey yapamıyorum. Bişey istesem çalış seninde olsun deniliyor vede susuyorum... Evlensem olmuyor, durumum vahim.. Duyduklarım, işittiklerim, gördüklerim, canımı acıtıyor Ey Allahım... 

Kimisi der sen daha atanamadın mı , sen atanamazsın, çalışamazsın, kimisi der sen evde kaldın, kimisi der ablanın muhasebesin mi yapıyorsun der canından sevdiklerin. En sevdiğim büyüklerim dahi kol kanat olmazken can yakar Allahım. Ezme beni bu sözlerin altında, varayım en güzel yere... 

Kendime hayrım, anama- babama hayrım, etrafıma hayrım, muhtaç kişilere hayrım olsun... Ne olur Allahım çok mal-mülkte gözüm yok, süslü bir hayatta gözüm yok. Herşey yerinde bana yetecek hayrımı yapacak bir rızık istiyorum. Ekmeğimi başkalarıylada paylaşacak bir rızık... Ne olur Ellerim semaya, gözyaşlarım duada, sana akar bu gönül doyasıya... Biliyorum bir duayı çok etmemek lazım, biliyorum duada etmek lazım sen bilirsin Allahım sen... 

Allahım önmüzdeki tercihlerde hayırlara vesile eyle Dualarımı kabul eyle. 

 

Kabul et, Pişman eyleme, Sonsuzluğuma Sonum eyle Allahım rızkımı... KPSS ... 

 

Bir garip klunum; Şu gurbet ellerde kimsesiz vede çaresiz... Allah'ım; hacer teke, muhasebe mezunu, çok ama çok çalşmak istiyor bu garip kulun Allahım... 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..