Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '13

 
Kategori
Blog
 

Ey Blog-u Milliyet Yazarları!

Ey Blog-u Milliyet Yazarları!
 

Öncelikle Günaydınlar,

Birkaç gündür kendimi düzeltmekle o kadar meşgulüm ki tüm okuyanlarımı ve siz yazar arkadaşlarımı unuttum…

Öncelikle Sevgi Yazıları İbrahim Bey’e teşekkür etmek istiyorum; beni arayıp da o sıcacık sohbetine ortak etti. Ve konuşurken aklımıza geldi, neden dedik, neden olmasın? Bizler de birer insan değil miyiz? Belki Bursa’da, belki de İstanbul’da, belki K. Ereğli’sinde, yani bir yerlerde buluşmamızdan, hal hatır sormamızdan, hayatı ve o anları paylaşmamızdan ne çıkar? Biz kimiz? Siz kimsiniz? Onlar kimler?

Ben Perşembe günü hayali de olsa bir kahvaltıdaydım İbrahim beyle ve en çok hoşgörüden bahsettik. Yani birbirimizi anlamasak bile birbirimizi dinlesek, ortak paydalar çıkarabilirsek, uzlaşabilirsek, nice olur memleketimizin hali!

Dürüst olmak gerekirse yazmaya başlarken böyle şeyler yoktu aklımda ama zaman içerisinde anladım ki biz bir aile olduk. Hepimiz dünyalara ve dünyamıza farklı bir lezzet katıyoruz. Hepimizin pişen aşta bir payımız var.

Ey ahali!

Duyduk, duymadık demeyin! İbrahim beyin ve benim çağrıma kulak verin!

Ve isterseniz beni arayabilirsiniz de: numaram 0530 774 1558…

Şayet dara düşmüşseniz, moraliniz yoksa ya da depresyon belirtileri gösteriyorsanız, cinsel sorunlarınız hariç, ve her şeyden önemlisi, yaşadığınız hayattan zevk alıyorsanız ve bunu paylaşmak ya da paylaşmamak için bile beni arayabilirsiniz…

Arkadaşlar,

Ben bu işin(ki artık neredeyse iş oldu) Bursa ayağını oluşturuyorum. Ve Cumartesi ve Pazarların birinde muhakkak sizin için zamanımı boşaltırım.

Ve size rehberlik yapmaya kefilim. Sayınız az olursa evimde bile misafir ederim…

Herkese saygılar ve selamlar…

Önemli not: Bu çağrı aynı zamanda editörler içindir. Onların da başımızın üstünde yerleri vardır…

  

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..