Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '13

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
201
 

Ey Blog-u Milliyet Yazarları!

Ey Blog-u Milliyet Yazarları!
 

Öncelikle Günaydınlar,

Birkaç gündür kendimi düzeltmekle o kadar meşgulüm ki tüm okuyanlarımı ve siz yazar arkadaşlarımı unuttum…

Öncelikle Sevgi Yazıları İbrahim Bey’e teşekkür etmek istiyorum; beni arayıp da o sıcacık sohbetine ortak etti. Ve konuşurken aklımıza geldi, neden dedik, neden olmasın? Bizler de birer insan değil miyiz? Belki Bursa’da, belki de İstanbul’da, belki K. Ereğli’sinde, yani bir yerlerde buluşmamızdan, hal hatır sormamızdan, hayatı ve o anları paylaşmamızdan ne çıkar? Biz kimiz? Siz kimsiniz? Onlar kimler?

Ben Perşembe günü hayali de olsa bir kahvaltıdaydım İbrahim beyle ve en çok hoşgörüden bahsettik. Yani birbirimizi anlamasak bile birbirimizi dinlesek, ortak paydalar çıkarabilirsek, uzlaşabilirsek, nice olur memleketimizin hali!

Dürüst olmak gerekirse yazmaya başlarken böyle şeyler yoktu aklımda ama zaman içerisinde anladım ki biz bir aile olduk. Hepimiz dünyalara ve dünyamıza farklı bir lezzet katıyoruz. Hepimizin pişen aşta bir payımız var.

Ey ahali!

Duyduk, duymadık demeyin! İbrahim beyin ve benim çağrıma kulak verin!

Ve isterseniz beni arayabilirsiniz de: numaram 0530 774 1558…

Şayet dara düşmüşseniz, moraliniz yoksa ya da depresyon belirtileri gösteriyorsanız, cinsel sorunlarınız hariç, ve her şeyden önemlisi, yaşadığınız hayattan zevk alıyorsanız ve bunu paylaşmak ya da paylaşmamak için bile beni arayabilirsiniz…

Arkadaşlar,

Ben bu işin(ki artık neredeyse iş oldu) Bursa ayağını oluşturuyorum. Ve Cumartesi ve Pazarların birinde muhakkak sizin için zamanımı boşaltırım.

Ve size rehberlik yapmaya kefilim. Sayınız az olursa evimde bile misafir ederim…

Herkese saygılar ve selamlar…

Önemli not: Bu çağrı aynı zamanda editörler içindir. Onların da başımızın üstünde yerleri vardır…

  

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben de sitede yazan insanların bir araya gelmelerinden,tanışıp konuşmalarından yanayım...Bu işin şartı şurtu olmamalı...Burada yazan kimseler zaten belli bir kültür seviyesinde insanlar...Medenice toplanıp tanışmaktan ne zarar gelebilir ki...Hiç kimseyi ayırmıyorum şartlarım uygun olursa herkesin toplantısına katılmak isterim.Daha önce katıldığımız toplantıların hepsi de faydalı oldu.Bir kişi öncü olacak,yer belirleyecek o kadar.Şu yapmış bu yapmış önemli değil.Bu tür toplantıları küçümseyenler,altında başka bir şeyler arayanlar,eşinle gel,davet edersek gel,belli menü belli fiyat,amacın sadece keyif olması,grupçuluk,bazı kişilerin aralarındaki bana göre basit nedenlere dayanan husumetlerini toplantılara yayması... Ve daha bir sürü hoş olmayan neden yüzünden insanlar bu toplantılara katılmıyorlar.Ya da her şey düzgün bizde biraz tembellik var...Nolur ki bir kaç saatimizi senelerce yazılarını okuduğumuz arkadaşlarımızla görüşmeye ayırsak.

Kerim Korkut 
 03.09.2013 22:52
 

Bu davete ancak çok sıcak "Teşekkürler"le cevap verilebilir. Mutlu olun; mutlu kalın...

Erdal Ceyhan 
 03.09.2013 17:02
 

''Hava ışık ve dostun varsa üzülme'demiş Goethe.Sevgiyle selamlıyorum sizi.

Şennur Köseli 
 03.09.2013 12:17
Cevap :
O zaman Göethe'ye ve onu gündeme getirdiğiniz için size teşekkürler...  04.09.2013 4:27
 

Değerli ANIL, teşekkürler çağrın için...İyi niyetinden şüphem yoktur... güzel dostluklar insana yaşama zevki aşılar ve geliştirir... Bir tek bi şey aklıma yatmadı; telefon numaranı vermek bana iyi bir fikir gibi gelmedi...Bilirsin net ortamında; kötü niyetli insancık dolu... Yine, çucuklarının fotoğraflarına baktım...Maşallah,çok güzeller ....Sana ve eşine selamlar, saygılar ...

Nil ALAZ 
 03.09.2013 11:16
Cevap :
Çok da önemli değil Nil, biz kötü niyetlilere de alışığız. Amacımız insanların ışıklarını paylaşması; neler yazarsak yazalım, biz yazan insanlar, yine de yazdıklarımızdan farklıyız. Bence tanışmamız yazdıklarımız hakkında daha fazla fikir verecek... Ve belki de geriye birkaç dost kalacak. Bence denemeye değer!  04.09.2013 4:30
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 613
Toplam yorum
: 1639
Toplam mesaj
: 19
Ort. okunma sayısı
: 277
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric küllerinden doğduktan sonra dünyada büyük değişiklikler olsa da Türkiye'de çok fazla şey değ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster