Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Ey Dostum Benim

Ey dostum benim,özüne yabancı
Gittiğim yolun sonu yok benim,
Çıkılmaz denilen tepeleri çıktım
Gördüm tenekeden insanları...
Ve yaşayanları, yaşamayanları...
En güzel günleri başkalarına bıraktım..
Kalsın istedim
Hala olsun istedim...
Meşakkatli yolun yolcuları,
Yoruldum...
Hergün çileyle yoğruldum...
Soramadım kendime nereye diye? 
Biliyordum nereye gittiğimi
Bilmediğimi,
Öleceğim güne kadar yürüyüş bu,
Bazen yürümeden yol aldığım da oldu...
Gittiğim yolun sonu yok benim
Ey dostum benim, sözüne bile yabancı...
 
Ey dostum benim, gözüne bile yabancı..
Kul olamamanın utancını
Nasıl taşıdım bunca yıl
Üzerimde kefenden başka giysi mi var
Nihayetinde ölüm yok mu? 
Yaşasan yüzyıl
Bilemedin binyıl,
Ey dostum benim...
                                 15.02.2005
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..