Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '20

 
Kategori
Felsefe
 

EY KÖTÜLÜK SEN KAZANDIN!

Devrinin en güçlü adamlarından birisi,bir eski siyasetçi,yattığı hapishanede

"bir gün buradan sağ salim çıkabilirsem eğer,her şeyi bırakıp ömrümün geri kalanını, bir ırmak kenarında,bir söğüt altında,söğüdün yapraklarını sayarak geçireceğim”

diyerek onca hırs ve didişme ile geçen bir ömrün anlamsızlığını, hayatın gerçek

amacının, sadece "BİR TATLI HUZUR"olduğunu anlatmak isterken ne kadar da haklıymış meğerse...

Hayatın amacını sadece" para,iktidar,makam,mal,mülk,güç ve itibar(itibar denen şey etrafınızdaki dalkavukların size verdiği sahte bir değerdir aslında)

sahibi olmak zanneden insanlar için bu amaçlara ulaşmak ve bunları kaybetmemek için yaptıkları her türlü kötülük mübahtır.Onlar için ezip geçtikleri insanların,kırdıkları kalplerin, yaktıkları canların ve aldıkları "AH"'ların zerre kadar bir önemi yoktur.Bu tip insanlardan ne kadar uzak durmaya çalışsanız, yolunuz keşismesin diye uğraşsanız da günün birinde gelir bulurlar sizi.

Hiç istemeseniz de bir şekilde dokunurlar size.Yani kötüler ve kötülük hayatınızın bir döneminde mutlaka bir şekilde karşınıza çıkar ya da bütün bir ömrünüz kötülerle ve kötülükle mücadele etmekle geçer,çok yıpranırsınız...

İyilik kazanır sanırsınız ama KÖTÜLER ve KÖTÜLÜK hiç yok olmaz nedense...

Bugün ben böyle bir yorgunluk içinde kötülüğün galibiyetini kabul ederek diyorum ki;

"EY KÖTÜLÜK SEN KAZANDIN,SADECE ÇEKİL YOLUMDAN...

"Ey kötülük sen kazandın,çünkü ben seninle,mücadele ederken sana benzemekten korkuyorum.Dönüşmekten,değişmekten,kendime ihanet etmekten,örselenmiş ruhumun kirlenmesinden,yüreğime çamur sıçramasından,masum öfkemin KİN ve İNTİKAM duygusuna dönüşmesinden korkuyorum.

Ey kötülük sen kazandın,çünkü ben bir insan ömrünün yalancı zaferler ve anlamsız galibiyetler için feda edilmeyecek kadar kısa ve DEĞERLİ olduğuna inanıyorum.

Onursuz,sahte galibiyet senin, onurlu kaybediş benim olsun ..Haydi şimdi çekil yolumdan sen zafer sarhoşluğu ile kokuşmuş bataklığında çırpınmaya...

Ben de henüz vakit varken billur ırmağımın kıyısında,BİR TATLI HUZURLA söğüt ağacının yapraklarını saymaya gidiyorum.

                                                                                                Canan Beşir Bekem

                                                                                                   27/Eylül/2020

 

 

 

 
Toplam blog
: 21
: 263
Kayıt tarihi
: 13.02.14
 
 

Hayatı şiirden öğrenmemişse eğer, yarımdır insan...   ..