Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '16

 
Kategori
Güncel
 

Ey ölüm! Doğurgan ölüm!

Ey ölüm! Doğurgan ölüm!
 

Benim düşmanım savaşanlar değil, savaştıranlardır. 
Savaşlarla zenginleşen, savaşlarla iktidarlarını pekiştirenlerdir benim düşmanım.

Ateş bacayı sardı. Düşmanlık, ateşi körüklemektir. 
......................................

Yanıyor, yıkılıyor Diyarbakır, Şırnak, Cizre, Silopi, Nusaybin…

Savaştıkça düşmanlıklar bileniyor, kan bürüyor yoksul gözleri.
Ateş düşüyor, yakıyor her yeri.

Düşüyor yakıyor... düşüyor.....
................................................

Bir soluk alabilirsem yasaklardan, düşüyorum yollara.

Oysa savaştıran asla ben değilim! Ben değilim!

Savaşmaya itilmiş taraflardan biriyim.

Belki de tarafları hiç sevmeyen, savaştan nefret eden biriyim. Ne fark eder ki?

Üniformalıyım, üniformasızım, çok gencim, delikanlıyım.

Okul çağında bir çocuk, gencecik bir kız, gebe bir kadın, yaşlı bir dede, bir nine… Ne fark eder ki?

Savaştıran ben değilim! Değilim!

Hepimizin ortak yanı, payımıza düşürülen ÖLÜM!

Sahte düşmanlık tohumlarıyla döllenmiş doğurgan ölüm!

DOĞURGAN ÖLÜM!

Aç zenginliğin döllediği doğurgan ÖLÜM!

 

14.12.2015
Vildan Sevil

 

 
Toplam blog
: 102
: 882
Kayıt tarihi
: 07.06.11
 
 

1949 İstanbul doğumluyum. Emekli edebiyat öğretmeniyim. Çeşitli edebiyat sitelerinde, çeşitli kon..