Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Ey sevgili, kendi düşen ağlamaz

Ey sevgili, kendi düşen ağlamaz
 

alıntı


Dal oldum, tutunasın diye,

Tutunmadın dalı kırdın,

Duvar oldum, yaslanasın diye,

Yaslanmadın, duvarı yıktın,

Yol oldum, yürüyesin diye,

Çukur kazdın, yolu kapattın,

Bilirsin, kendi düşen ağlamaz...

*****

Güneş oldum, ısınasın diye,

Sen, gittin gölge aradın,

Gece oldum, yatasın diye,

Karanlıkta ışık aradın.

Yar oldum, yaran olayım diye,

Sen zar attın, şansıma diye,

Bilirsin, kendi düşen ağlamaz...

*****

Kendine çürük dallar aradın,

Nem kapmış duvarlara yaslandın,

Engelli, yokuşlu yolları seçtin,

Güneşi değil, gölgeyi beğendin,

Karanlıktaki ışığa güvendin,

Bilirsin, kendi düşen ağlamaz...

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..