Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Ey Sevgili Olmayan Yar

Ey uzun bir yolun sonu,  
Ey mutluğun tapusu,  
Yüreğimin serinliği,  
Gözlerimin derinliği,  
Kaderimin çizgisi…
Karınca kadar küçük canım benim,  
Gel sen al ey!

Ey hangi dağın çiçeği,  
Ey sensizliğin sonu,  
Buraların baharı, kışı
Kapkara bulutlardan kurtar beni
Bırakma şu esen yele,  
Gel sen al beni
Gel sen savur, ey!

Ey kirlenmiş denizden akan
Ey yukardan bakan
Sözlerin başladığı yer,  
Ve sözlerin bittiği…
Hayatın yalanı, gerçeği
Masal söylemeyi bıraksın anam
Gel sen uyut beni,  
Gel sen kapa gözlerimi, ey!

Ey sevgili olmayan yar,  
Ey sevgisi hiç olmayan yar…
Bakma kapa sende gözlerini,  
Duyma artık börtü, böceği
Ben hiç yaşamadım!
Gel de yaşat beni…
Kalbimi ellerinle yıka,  
Ve sonra bana ver kalbimi, ey!

13.06.2011
 

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..