Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ey sevgili sanadır bu sitemim

Ey sevgili sanadır bu sitemim
 

Hani hep hayallerimiz vardı ya bir türlü gerçekleştiremediğimiz. Bir kalbimiz vardı ikimiz için atan bir kalpti. Ne oldu bilir misin ey sevgili, bilir misin bizim için atan tek kalbimize ne oldu.. kırıldı paramparça oldu. Büyük bir aşk yerle bir oldu. Ben sana bir damla göz yaşımdan okyanus sundum. Bilemedin ey sevgili bilemedin. Sana göre küçücük bana dünyalar kadar büyüktü aşkımız. Birbirimizden kopamıyorduk. Başka şehirlerde olsakta, birbirimizi göremesekte bu aşk kaderimizdi. Şimdi nerelerdesin, ne yapıyorsun bilmiyorum ama kalbin parçalansada beni sevdiğini biliyorum ey sevgili. Ne oldu söylesene bizi bitiren ne oldu. Bizi bitiren neydi. Ailemin istememesine rağmen yine sevdim yine yeniden sevdim. Bir gün olsun vazgeçmedim senden. Evet ayrıldık evet artık görüşemiyoruz. Seni daha çok özlüyorum. Tam 7 yıl boyunca hiç usanmadan hiç bıkmadan sadece sevdim ey sevgilim sadece sevdim. Ayrılığımızın ikinci ayındayız. Bizi bitiren neydi beni aldatmana bile göz yummammıydı... 

 
Toplam blog
: 2
: 1022
Kayıt tarihi
: 07.07.11
 
 

Selçuk Üniversitesi Pazarlama bölümü mezunuyum. İzmir doğumluyum. İzmit'te yaşıyorum. Duygularımı pa..