Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '12

 
Kategori
Şarap
 

Ey Şirince'liler! (vasiyetim!)

Değerli Şirince’liler!

Kıyametin kopmasına sayılı dakikaların kaldığı şu saatlerde, ebedi istirahatgâhıma gitmeden önce sizlerden de helallik almak istedim!

Meyve konsantreli şaraplarınız bir harikaydı!

Hele ki yabanmersini şarabınız!

Oğlumun “baba doğum günü hediyesi olarak sana bir paket gönderdim. Git de Pamukkale kargodan al onu!” müjdesiyle sabah tam dokuzda kargonun kapısındaydım!

Paketi aldığımda, üzerine yazmış olduğu “ dikkat kırılacak eşya!” uyarısından, fincan takımı mı göndermiş benim akıllı oğlum şüphesine düşmüştüm!

Ta ki hemen oracıkta paketi açana kadar!

Bir adet kiloluk Jack Daniels ve iki şişe Şirince şarabını görünce “hayırlı evlat budur!” diyerek sayenizde oğlumu kutsamıştım!

Hatta kargocu gencin “Abi bir bardak da bize doldursan ne iyi olur!” sözüne “ mesai saatinde şarap mı içilir kardeşim!” diyerek menfi cevap vermiştim!

O akşam kısa bir kararsızlık geçirdiğimi itiraf etmeliyim!

“Jack’tan mı başlasam, Şirince’den mi?”

Her zamanki gibi milli hislerim galebe çalmış ve ben, sevgili Şirince’mizle akşam keyfine başlamıştım!

Bu mutlu anlar unutulur mu Sevgili Şirince’liler?

Doyamadan gideceğime mi üzüleyim, yoksa tattığım o güzelliğe mi sevineyim bilemiyorum!

Olur da kıyamet es geçerse beni; ilk işim oğlumu aramak ve iki şişe daha sipariş etmek!

“Oğlum ya, hemen atla araba doğru Şirince’ye git! Gerisini biliyorsun!”

Kıyamet koparsa benim için siz için!

Hakkınızı da helal edin!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..