Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Ey zaman ve an

Ey zaman ve an
 

Ey zaman

Ey an

Beni benimle bırakın tek başına

Bırakında kendimi bulayım

Aranıza aldığınız suratsız ruhları atın aranızda

Her şeye anında müdahale eden

Sonsuzluk sunduğunu sanan zavallıları

Bedbahtlıları atın aranızda

Kendi kendimi tek başına

Saf ve katıksız

Sizden bir şey katılmadan bulayım

Bırakın beni kendi özümde beni yoktan var eden Rabbimi bulayım

Bırakın süslemelerle ihtişamlarla donattığınız karanlık ışıkları

Beyaz ışık diye sunmalarınızı bırakın

Gelecek diye sunduğunuz karanlık uçurumları bırakın

Bırakın ey zaman ve an beni benimle baş başa

Varın kendi zamanınıza anınıza dönün

Pembe düşlerle giyindiğiniz kokuşmuş güzelliğinizi atın üzerinizde

Bırakın olduğunuz gibi kalın

Çirkinseniz çirkin

Kambursanız kambur

Tek gözlü iseniz tek gözlü kalın

Bu özünüzdeki gerçeğin hakikatini görün

Saklamayın açın

Olduğunuz gibi kıskanmadan

Koparmadan

Savurmadan

Gizlemeden dolaşın…

Mehmet Aluç©

Ankara Sincan

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..