Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Eylül Ayı, Dayı Ayı

91’in Eylül’ü
Sonbaharda geldim Ankara’ya
Elimde küçük bir çanta
Doğru okumaya…
Okuttular,
Okuturlar, rahmet
Cebir, haber ve tekbir...

Seçimlere var bir ay ya sabır
Kalmamış bize bir yer bir yurt
Yedek listesinde, sonda
Gösterdiler adımı

"Sen zenginmişsin" dedi memur
İnanamadım…
Soramadım ne zengini
Jiletten keskin, tıraş yapan bir memur
Kesti nefesimi, o söyledi, ben sustum

Fakülteler açılır
Yüksek, yüksek, okullar
Ana babalarda bir telaş
Çocuklar gidecek kapış kapış
Küçük balıklar,
Balinalara ekmek kapısı,
Kimi saray yapısı, kiminki alın yazısı

Aylardan Eylül,
Çok yıl geçmiş aradan
Değişmeyen şeyse
Aynı insan, aynı vatan…
Kimi hep yedek, kim asil?

Eylül ayı,dayı ayı kimine
Dayısı olan asil, olmayan yedek
Olmasaydı, iyiydi.
Oynayamam yerim dar


 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..