Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '07

 
Kategori
Burçlar
Okunma Sayısı
24640
 

Eylül ayı burcunuz nedir?

Eylül ayı burcunuz nedir?
 

Eveeeet, sizlere günlük değil, haftalık değil tam bir aylık burcunuzu anlatıyorum. Diğer bir deyişle 01-30 eylül arasını kapsayan aylık burcunuzu söy-lü-yo-rum. 28 ağustos 2007 günü yayına veriyorum ancak 01 eylül 2007 gününden itibaren geçerli olacağını unutmuyorum, unutmuyorsun, unutmuyor, unutmuyoruz, unutmuyorsunuz ve unutmuyorlar. Ona göre okuyun.

Ne olacak?

Ne bitecek?

Para olacak mı?

İş bulacak mı?

Aşk bulacak mı? gibi tüm soruların yanıtlarını bulacaksanız. Hadi o zaman başlayalım.

KOÇ (21 Mart- 20 Nisan) İşte size koç gibi bir burç. Maşallah adı gibi koçtur. Bu burçta doğanlar eylül ayı boyunca hasat yapacaklar. Kısaca paralanacaklar. İşleri zaten var ve iyi gidiyor ki bol para kazanıyorlar. Tüm bu hengame içinde aşka zamanları olmayacaktır. Ona göre haaaa! aşk yoktur. Ya para ya aşk arkadaş, ikisi birden olmaaaaz. Stres altında kalıyorlar bu da geleceklerinde sağlık sorunlarına yol açacaaaaaaak. Artık ne yapıyorsunuz stres azaltıyorsunuz. Benden söylemesidir.

BOĞA (21 Nisan – 20 Mayıs) Anam! işte boğalar meydanda. Boğa burcunda olanların eylül ayı boyunca işleri sakat olacaktır. Haberleri olsun ona göre tedbirli olsun arkadaş. Para durumları normal seyredecek ancak aşk termometresi hep sıfırı gösterecektir. Aşk sıcaklık arar arkadaş, bunlar hala eksi yada sıfır civarında olmaaaaz.

İKİZLER (21 Mayıs – 21 Haziran) Fırıldakların, yaramazların burcudur. Her zaman, her yerde, her şey olabilir. Bilemezsin çünkü çok dengesizlerdir. Düşünün ben bile bilemiyorum arkadaş. Ya çok para olur, ya batar, ya aşk arar, ya aşktan kaçar, ya iş bulur, ya iş bırakır… daha ne söylemem bekleniyor.

YENGEÇ (22 Haziran – 22 Temmuz) İçi çok iyi ancak dışa yansıması iyi değildir. Pek sevilmezler. İşleri, aşkları, paraları orta şekerdir. Eylül ayı boyunca öyle devam edecektir.

ASLAN (23 Temmuz – 23 Ağustos) Geldik aslan burcuna; eylül ayında çok marjinal haberler alacaktır. Çok büyük işler başaracaktır. Geleceğine yön verecek bir büyük aşkı bulacaktır. Buna rağmen bulamadıysan canım ben ne yapabilirim? Değil mi?

BAŞAK (24 Ağustos – 23 Eylül) Hırçınlıkta üzerine yoktur. Çok zor zapt edersin. İşi gaydı yoktur. Pek çalışmaya da niyeti yoktur. Para bir şekilde bulur. Anadan babadan tırtıklar. Henüz evlenmeye sıra gelmemiştir çünkü sevgili dayanmaz.

TERAZİ (24 Eylül – 23 Ekim) işte adı gibi dengeli bir burçtur. Tüm hareketleri, davranışları, edaları yeri ve zamanını iyi tayin eder. Nerede oturulup, nerede kalkılacağını bilir. Vara yoha gülmez. İşi, parası vardır. Hep prensip sahibidir. Daha söylenecek ne kaldı? Değil mi? vaaaar aklıma geldi. Aşk konusunda çok pipiriklidir. Kolay kolay bağlanmaz.


AKREP (24 Ekim – 22 Kasım) haha tehlikeli bir burç daha… her an her şey yapabilir. Çok saldırgan olurlar. İş hayatında acımasızdırlar ve herkesi ezer geçerler. Müthiş hırs yaparlar. Daima güzel bayanlara, yakışıklı ve metroseksüel erkeklere takılırlar. Paraları vardır.

YAY (23 Kasım – 21 Aralık) atılgan ancak hep başarısız kalan bir burçtur. Neredeyse tüm hamleleri boşa gider. Para, iş ve aşk konusunda bomboşturlar. Daha fazla olumsuzluk yazmayalım ayıp olur değil mi?

OĞLAK (22 Aralık – 20 Ocak) içe kapanık, ağzından cımbızla laf alırsın. Hallerini burç okuyanlar da bilemez. İşte öyle kendi hallerinde yaşar giderler. Çok fazla beklentileri yoktur. Azla yetinmeyi bilirler.

KOVA (21 Ocak – 19 Şubat) oturmayı seven bir burçtur. Kızılderili reisi gibi oturan boğa misalinden farkları yoktur. Hareketi hiç sevmezler. İş, para ve aşk hayatları da statiktir. Olağandır. Sabittir. Heyecan aramazlar.

BALIK (20 Şubat – 20 Mart) derin düşüncelidirler. Felsefeyi severler. Ne onlar başkasını, ne de başkası onları anlayabilir. Paraya pula fazla önem vermezler. Dostlukları çok sağlamdır. Aşkları bir ömür boyu sürer. Maddi olarak çok zenginlik beklenmez. İşleri de genelde bilgiye dayanır. Hesapları iyi yaparlar.

Son söz: Burçlardan anlamam, kafama göre yazdım. Okuyun ama ciddiye almayın. Okuyun ama gülüp geçin. Hatta biraz mizah tarzı bir şeyler karaladım. Hadi bakalım hem gülelim, hem vay anasına diyelim, hem de okuyalım.

Saygılarımla.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

yorumu yaptıktan sonra son sözü okudum pardon......

edwwdwed 
 30.09.2007 16:54
 

aşk için söylediklerin doğruda bi terazi olarak herhalde benim kadar dengesiz birini görmemişsindir çok dertliyim yükselenim koç ondan olabilir mi
:)

edwwdwed 
 30.09.2007 16:53
 

BEN BİR OĞLAK BURCU OLARAK DÜŞÜNCELERİNİZİ YANLIŞ BULUYORUM,ÇNKÜ BEN İÇİNE KAPANIK,BEKLENTİLERİ OLMAYAN,KENDİ İÇİMDE YAŞAYAN BİRİ DEĞİLİM.Kİ OĞLAK BURÇLARI ÖNCÜ KENDİNE GÜVENEN HIRSLI BİR BURÇ OLARAK HİÇ BİR OĞLAK BÖYLE DEĞİLDİR.BENCE BİRAZ DAHA ARAŞTIRIN ÖYLE YOTUM YAPIN.SAYGILARIMLA....

ELIF ARSLAN 
 02.09.2007 20:54
 

Ben buna ancak gülerim. Yay burçları her zaman işlerinde çok başarılı olurlar, hatta onlar için işlerinde en farkedilen kişiler denir. Ben boş gezenine ve başarısız olanına hiç rastlamadım. Üstelik talih gezegeni Jüpiter, burcun yöneticisi olduğu için her zaman para bulur ve her işleri de yolunda gider. Aşk hayatları da bir o kadar hareketlidir (kadını,erkeği), asla boş kalmazlar. Siz biraz astroloji cahilisiniz sanırsam ya da bu yorumları çevrenizde tanıdığiınız ve bu burçlara mensup kişilerden elde ettiğiniz gözlemlerle yapıyor olabilirmisiniz? Üstelik bu burcun insanlarının sembolü "sentor" (yarı at yarı insan) olup, kızdıklarında çok da iyi tekme atarlar söliim:)

Kwan Yin 
 29.08.2007 23:25
Cevap :
Ama siz en son 2 cümlemi iyi okumamışsınız. Diyorum ki ciddiye almayan gülün geçin. Burç falan anlamam. Anlaştık. Burç konusunda bir şey öğrenmeye niyetim de yoktur. Okey. Teşekürler.  29.08.2007 23:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 689
Toplam yorum
: 3569
Toplam mesaj
: 343
Ort. okunma sayısı
: 2287
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster