Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Eylül'ü yaşamak

Eylül'ü yaşamak
 

Maviye düşen bir ışık... Sanki alıp götürecek beni, mutluluklara:)


Bilir misin güzelim

Ben seni

Eylül'de severim en çok

En çok da

Eylül'de çekinirim

Eylül'de terk eder ya

Yapraklar dalları

Korkarım sen de

Eylül'de terk edersin beni

Hüzünlü bir Eylül günüydü

Süzülüvermiştin dünyama

Rüya mı gerçek mi

Anlamakta zorlanmıştım o an 

Oysa

Bekliyordum seni

Hem de sabırsızca

İşte güzelim o günden sonra

Daha çok sever oldum ben

Eylül'ü

Seni bana getiren Eylül'ü

Tut ellerimden güzelim

Birlikte geçelim

Hem sevdiğim

Hem çekindiğim şu Eylül'ü

 (Halil Güven- Mavi kanatlı Kuş)

***

Eylül ayı...

Böyle bir şey işte...

Hüzün bir yanda...

Hüzne bulanmış mutluluk bir yanda...

Ben Eylül'ü seviyorum, hem de çok:)

Saygılarımla...

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..