Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '21

 
Kategori
Psikoloji
 

EYLÜL

Merhaba Blog,

Uzun zamandır sana ilgisizdim. 
Bu akşam aklıma geldin; bir göz atayım dedim.

Artık pandemiyle gelen yaşamda hayat o kadar garipleşti ki, şifremi dahi unutmuşum. Yenilemek zorunda kaldım. Sürmenaj mı oluyorum acaba!

Saat 22:42 ...

Şu an boş boş ekrana bakıyorum, ekran da bana... 

Yazılanları okumaya üşeniyorum doğrusu; ben yazsam ne olacak ki diyorum içimden.

 

***

Eylül ayı tüm renkleriyle, serinliğiyle ve meyveleriyle geldi. 

Fotoğraf için de harika bir ay, Eylül... 

Eylülde ayrıca en çok sevdiğim meyveleri bulabilmek, dünyadaki bu garip gündem ve telaşeler arasında bana biraz "buruk" bir huzur da veriyor. Herkes farklı meyveleri sever. Ama Eylülde taze incirler bir başka güzel oluyor; pek severim ben. Eylül bitince ne yaparım, bilemiyorum. 

Kış ayvalarına başlayıp, belki daha çok yazarım burada o zaman.

Yeni şifremi not ettim. :) 

İyi geceler blog. 

 

 
Toplam blog
: 4
: 90
Kayıt tarihi
: 02.02.21
 
 

Fotoğraf hobisi olan birisi... ..