Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Eylülüm çapım adım

Eylülüm çapım adım
 

Eylülüm Çapım Adım


Eylül gölgesi tenim sararttım sana kızıp
Ah o sözler yeminler durdu saatler vakit
Çeşmi siyahın benim kararttım cana dizip
Ağlar gözler deminler sordu saatler nakit.

Ömrüm canda ki tadım! Bildin sual etmeden
Eylülüm çapım adım! Sildin tual bitmeden.
 
Kekre bakış içerken ömrümden ömür gitti
Resmini yarıladım geldim rengin yorarak
Cana yakış biçerken bana el edip yitti
Eylülde sızı yadım! İldim dengin sorarak.
 
Ömrüm canda ki tadım! Bildin sual etmeden
Eylülüm çapım adım! Sildin tual bitmeden.
 
Kul demişsin aklından bak geldim mi diyeyim ?
Ses yetmiyor narama! Can d/oymamış bulaydım
Zül bilmişsin saklından yok bildim mi diyeyim ?
Düşmez şavkın karama! Dert koymamış olaydım.

Ömrüm canda ki tadım! Bildin sual etmeden
Eylülüm çapım adım! Sildin tual bitmeden.
 
Toprak yaşın olmadan görseydin bir yüzümü
Kaç mevsim yaşayacak b/ela mı bulacaksın
Kabir başın bulmadan örseydin her sözümü
Daha ne bul/aşacak  sela mı olacaksın.

Ömrüm canda ki tadım! Bildin sual etmeden
Eylülüm çapım adım! Sildin tual bitmeden.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..