Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Eymir'de bir eğrelti otu

Eymir'de bir eğrelti otu
 

O gün, aldım düşten düşmüş düşlerimi ve doğru Eymir'e içinizdeki türküleri dinlemeye geldim..
Sizlere görünemedim.
Çünkü: Sessiz soluksuz ve bedensiz yolculuk etmiştim..
Kimliksizdim.
Kimsesiz ve çok çaresizdim aranızda..

Gelebilseydim! :(

Bir adım düşünce ötenizden dahi, gidemeyecektiniz.
Bitmeyince dinleyeceğim türküler sizden..
Bana, git denmeyecekse, biraz daha oturacaktım yürek ucunuzda.

O vakit de ben söyleyecektim içimdeki türküleri size..

Ama içimi yakan bir Emirdağ türküsü, ama Rumeli..
Ama mutlaka Çanakkale içinde aynalı çarşı..

Belki; Yanık bir çocukluk, kaybolmuş bir gençlik, sırtımda kambur, içimde feryat bir Alamanya türküsü.
Soyumdan yankılanacaktı elbette, sunacaktım gönül mabedinden gönlünüze, bir ''Çerkez kızı'' Türküsü.

''O gün! İki ayak, iki el, bir baş olamadım yanınızda..'' :(

Cahilliği hırçınlığı deliliği, hayatı boyunca buluşamadığı ama hiç toz konduramadığı, yitik ve kırık düşleyemediği türküleriyle...

Yorgun ruhu, kırgın bedeni, içeri çekilmiş ayaklarıyla son yolculuğuna uğurladığı o yolcunun ayak seslerine karışmış olarak sizlerin ayak ucunuzda biten, o eğrelti otu bendim.

Gönlünüz bahçevan mıdır?

Işığınızı gördüm.
Azıcık nefeslenebilir miyim?

sabiş

*******************************************************************************************

Gönül Dostlarıma,

Milliyet Blog Eymir toplantısına öncülük eden, hayata geçiren, Sevgili Dostum Hakan Karaduman (Akdenizli) Beyefendiye, Sevgili Dostum Pirmete (PİRMELEK) Beyefendiye ve katılan, katılamayan, gönlünden katılmayı arzulayan siz ''Milliyet Blog Aileme'' sevdiğiniz şekerler ve çiçeklerle gecikmiş olan teşekkürlerimi yolluyorum.
Lütfen kabul eder misiniz?

Eymir'e bal yüreklerinize yolladığımız melekler çiçekler ve lokumlar ''Milliyet Blog Ailemiz'' olarak, Değerli Patronlarımız, Değerli Müdürlerimiz, Değerli Editörlerimiz ve biz ''yazmaya çalışanlar ordusu'' adına sizlere uçurulmuştur..

Değerli bilgilerinize!

Sevgili Deniz, Başın sağ olsun..

Biz! ''Milliyet Blog Ailesiyiz'' ''Melekler yüreğinizden öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..