Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '14

 
Kategori
TV Programları
 

Eyvah! Pis Yedili geri dönüyor! Peki ne zaman?

Eyvah! Pis Yedili geri dönüyor! Peki ne zaman?
 

Eminim tüm okurlar bu haberi bekliyordunuz.

'' Pis Yedili ne zaman başlıyor ? '' diye birbirinizi soru manyağı yapıyordunuz..

Artık sakin olabilirsiniz !

Çünkü sorunuzun cevabı belli oldu !

İşin şakası bir yana..

Show TV'nin en emektar,en cefakar ve en yük sırtlayan dizisi Pis Yedili'nin akıbetinin ne olacağı  gerçekten merak konusuydu..

Uzun zaman önce 98.bölümü yayınlanan ; son zamanlarında her hafta gün değiştirmekten gününü dahi söylemediğimiz dizi çekimlerini bitirip, ''yazın yayınlanmak üzere'' ara vermişti..

Açıkçası o karışık ortamda yitip gitmesindense ; yazın güzel güzel yayınlanıp,tadında bırakılması çok daha mantıklı geldi bana..

Bunu o zaman da söylemiştim..

''Pis Yedili'ye güzel bir veda yakışır ''  diye..

İşte bu veda için geri sayım başladı..

Show TV Pis Yedili'nin dönüş tarihini 10 Haziran Salı 20.00 olarak açıkladı..

Bir değişiklik hafta olmazsa 2 hafta sonra dizi yeni bölümleriyle ekrana gelecek..

Ve yaz sonunda büyük finalle son bulacak..

 

Dizinin sloganı '' Hiç Bitmez Bu Masal'' ya hani..

Ben o sloganı kendim için söyle değiştiriyorum :

''Güzel Bitsin Bu Masal ! ''

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..