Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '09

 
Kategori
Kitap
 

Eyvah Dolandırıldım kitap oldu...

Eyvah Dolandırıldım kitap oldu...
 

Eyvah Dolandırıldım Kitabı


“Eyvah Ben Dolandırıldım mı?” kitabının yazarı Adnan Kervan, bu sitede sizlerin gerçek hikayelerine yer verecek. Amaç, daha bilinçli, daha uyanık ve daha az dolansız bir toplum için uyanık olmak.

Eyvah Ben Dolandırıldım mı?

Biliyorum, kesinlikle bu kitapta sen yoksun.

O olaylar senin başından hiç geçmedi. Zaten geçemez de. Çünkü sen çok akıllısın.

Evet, onlar komşuların, arkadaşların, patronun, işçin, belki eşin, kızın, oğlun ve hatta eski sevgilin, ama sen değilsin.

Onların başından geçti, sen sadece duydun, gördün, ama seni bile anlatıyorsa…
Biliyorum ki, tamamen tesadüf, sen yaşamadın.

O yüzden kendini bulamazsın, zira O, Sen değilsin ki!
(aramızda kimseye söylemem)

Bu kitap her gün yeniden yazılıyor…

Bitmeyen kitap bitmeyen serüven…

Kitapla ilgili olarak detaylı bilgileri şu adresten görebilirsiniz. Bu arada kitap sadece internette kendi sitesi üzerinden satışta... Kitapçılarda ve Korsan'da bulamazsınız. Kitabın kampanyalı satış fiyatı 5TL...

Hepinize dolansız günler dilerim.

 
Toplam blog
: 7
: 9583
Kayıt tarihi
: 29.06.06
 
 

1959 yılının son günlerinde dünya denen gezegene inmiş bulunuyorum. O tarihten bu güne kadar girmedi..