Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '17

 
Kategori
Söyleşi
 

Eyvah Düşüyorum İkbal

Eyvah Düşüyorum İkbal
 

Sevgilim yok.


  • Merhaba İkbal Hanım nasılsın?

Merhaba iyiyim teşekkür ederim.

  • Kendinden bahseder misin?

İkbal Eraslan Adanalıyım. 4 kişilik bir aileyiz, Babam ve annem memurlar, kız kardeşim sağlıkçı bende İstanbul üniversitesi Halk ve İlişkiler mezunuyum. Gaziantep Doğa Kolejinde çalışıyorum... Hayat dolu, kendine güvenen, eğlenmeyi seven bir insanım.

  • Eyvah Düşüyorum programına katılma hikâyen?

Türk halkı olarak yarışma programlarını seviyoruz, internette başvuru yaptım ve çağrıldım yalnız programın içeriğini fazla bilmiyordum... Ana yarışmacı olduğumu son 10 dk kala öğrendim.

  • Arabayı kazanınca ne hissettin?

Kazanabileceğimi düşünmüyordum, sadece eğlenmek için katılmıştım, programda uyardılar sevinmem için yapmacık davranıyordum.

  • Ödülü aldın mı?

Yarışmaya katılmadan önce sözleşme imzalamıştık 2 madde dikkatimi çekmişti, kazansam bile yarışma yayınlanmazsa arabayı talep edemeyeceğim diğeri ise arabayı 5 ile 10 ay içerisinde alacağım... Benden kaynaklanan sorunlardan dolayı biraz geç aldım tabi 4500 tl vergisini ödedim.

  • İnsanların tepkisi ne oldu?

Tebrik eden dostlarımda oldu kıskananda! Arabayı aldığım gün fotoğraf çekip sosyal medya da paylaştım, merak ettikleri bütün soruları cevaplamıştım...

  • Arabayı ne yaptın?

Otomatik vites zannediyordum, manüel olduğunu öğrendim. Önceden kaza geçirdiğim için satmaya karar vermiştim, aldığım bayide çok aşağı fiyat önerildi kabul etmedim, sözde dost olduğunu söyleyip arabasıyla takas etmek isteyen, renginin kırmızı olmasından dolayı 7-8 bin tl fiyat düşüren köylü kurnazlarıyla anlaşamadım! 3-4 ay boyunca evimin bahçesinde kaldı, geceleri kullanıyordum özgüvenimi kazanınca vazgeçtim.

  • Arabanda dinlediğin müzik tarzı?

Ruh halime göre her tarz müzik dinlerim.

  • Yarışma sonrası teklif geldi mi?

Başka bir yarışma için tekrardan aradılar, anlaşamadığımız noktalar olunca katılmadım.

  • Kötü teklif aldın mı?

İyi kalpli insanlar kadar kötü niyetli insancıklarla da karşılaştım, bu sektöre girecekseniz her şeyi iyice araştırmanız gerekiyor. Ekrandan gördükleri kadarıyla bir dizi projesi için beni aradılar, ana oyuncu olacağımı o yüzden, bir oyunculuk belgesi almam gerektiğini, dizinin kısa sürede başlayacağı için 2800 tl karşılığında biz belgeyi hazırlıyoruz, Haldun Dormen okulu gibi bir yerden! Kardeşim okulu aradığında kurs süresinin 9 ay olduğunu, katılımın zorunlu ve ayrık ücretin 150 tl olduğunu öğrendim...

  • Yeni proje?

Hevesim kırıldı! Samimi ve dürüst bir insanım, mesleği yapan dostlarım var ama iş ve arkadaşlık aynı olmuyor, sahte bir ortam olduğunu düşünüyorum...

  • Hayatında kimse var mı?

Sevgilim yok! Hayal kırıklığına uğradım, kimseye güvenmiyorum...

  • Kadına şiddet konusunda ne düşünüyorsun?

Bayan olarak aşırı derecede üzülüyorum... Sorunların konuşarak halledilebileceğine inanıyorum.

  • Hobilerin?

Dans etmeyi seviyorum.

  • 2017 yıldan beklentileriniz?

Annelerin ağlamadığı bir Dünya.

MURAT FIRAT

                                                                               

 
Toplam blog
: 123
: 657
Kayıt tarihi
: 16.06.16
 
 

İletişim fakültesi öğrencisi ..