Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Eyvah erkek kalmadı...!

Geçen gün arabamı park ettim, yürüyorum. Önüme bir kuaförün fiyat tabelası çıktı: Sir ağda:... ytl, manikür:...ytl, pedikür:...ytl, kaş - bıyık...ytl yazıyordu. İlkin ''bir bayan kuaförünün fiyat listesi, normal'' diye düşündüm. Sonra kuaförün adına baktım ki bir erkek kuaförünün fiyat listesi. Birden çok şaşırdım, garibime gitti ve hayıflandım''vah vah erkek adam kalmadı, ne günlere kaldık, artık evlenmek bile hayal oldu ''diye düşündüm. Ben biraz gelenekçiyim ve maço adam severim. Adam dediğin;adam gibi olmalı, az konuşmalı, bir ağırlığı olmalı, her işe burnnu sokmamalı, çocuk altı değiştirmemeli. Kadın olarak kendini bir adama ait hissetmelisin...

Kısacası erkek dediğin biraz deli kanlı olmalı, öyle ağlayıp sızlamamalı...Sanırım bu yuzyıl bunların hepsi hayal oldu.Bu yüzden arkadaşlarım bana ''aysun sen ne biçim ünv mezunusun''derler.Ama elimde değil o tür bir erkeğe saygı duyamam ben, sevemem, öyle bir adamla olamam...Özellikle metropollerde erkeklere ''erkek'' demeye şahit lazım...O dik dik ya da sarı röfleli tuhaf saçlar, alınmış kaşlar, düştü düşecek pantalonlar, üzerlerine yapışmış t-shirtler...Sanki hepsi aynı fabrikadan çıkmış birbirinin aynı erkekler...Arkadaşlık sitelerinde , aradığı özelliklerde yazmış:''hali vakti yerinde kız arıyorum ''diye.
Vah vah bu yüzyıl erkek arayan kadınlara...Ne oluyor böyle erkeklere, acaba yediklerinden mi, içtiklerinden mi..?
Evet erkek dediğin, bakımlı olmalı, temiz olmalı, ütülü gömlek giymeli, asla ter kokmamalı, deodorant kullanmalı , hiç bir bayan bunların aksine tahammül edemez ama ağda yaptırmak ne demek...?Ya da manikür yaptırmak...?
Ben İstanbul da doğmuş, son derece çağdaş , iyi eğitimler almış bir bayanım ve benim gibi binlercesi var.Ama beyler çok rahatsızız sizin ağdalarınızdan, ortalıklarda nonoşlar gibi dolaşmalarınızdan, yüz bakımı yaptırmalarınızdan, yağ aldırmanızdan, dar pantalonlar, taytlar giymenizden, kendinize gelin, bunlar bayanlara yakışıyor yoksa aramızda ne fark kalır...? Emin olun tüm kadınlar aynı fikirde ve kaygılarıda ortak:''vah vah erkek kalmadı flört edecek ya da evlenilecek' 'kaygısında herkes.kendiniz olun.Biz sizi erkek halinizle seviyoruz.Yoksa tüm dünya kadın olacak ve biz kadınlar kiminl eçıkacağız...?
 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..