Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Eyvah kaçın! Kurtlar vadisi geliyor.

Eyvah kaçın! Kurtlar vadisi geliyor.
 

Eyvah kaçın! Kurtlar Vadisi geliyor. Bu akşam televizyonda anonslarını gördüm ve endişelendim.

Şimdi diğer televizyon kanallarına büyük görevler düşüyor. O dizinin olduğu saate özellikle çocukların ve gençlerin çok ilgi gösterecekleri başka diziler ve filmler koysunlar.

Aileler o saatlerde çocuklarını televizyondan uzak tutmak için ön hazırlıklar yapmaya şimdiden başlasınlar. Anneler, o akşamlarda yemeği geciktirip çocuklarının yemeklerini o saatlerde yemelerini sağlasınlar. O akşamlar o saatlerde çocuklarını banyo yaptırsınlar.

Öğretmenler, tüm sınavları o dizinin ertesi gününe koysun ki, çocuklar akşam televizyon seyretmeye fırsat bulamasınlar.

Sinemalar o akşamlarda öğrenci biletlerinde büyük indirim yapsınlar ki gençler sinemaya gitsinler.

Elektrik dağıtım şirketleri yapacakları kesintileri o saate denk getirirereke ülke için iyi bir iş yapmış olsunlar.

Asıl büyük görev RTÜK’e düşüyor. Diziye 18+ işareti koysunlar ve kanalı o diziyi gece 24’den sonra yayınlamak zorunda bıraksınlar.

En büyük görev ise reklam verenlere düşüyor. O diziye reklam vermesinler. Reklam alamayan diziyi nasıl olsa yaşatmazlar.

Ülkemizde o kadar çok Polat Alemdar var ki, yeni küçük Polat Alemdarlar çıkmasın. Bu ülkede yeni beyaz atkılı, beyaz berelilerin türemesini istemiyorum. O nedenle “Kurtlar Vadisi yayınlanmasın” diyorum.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..