Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '17

 
Kategori
Siyaset
 

Eyy Kılıçdaroğlu Eyy Erdoğan!

Eyy Kılıçdaroğlu Eyy Erdoğan!
 

benim çekmiş olduğum fotograf değildir..


Aslında görüntüledim ama bir türlü konumlandıramadım aktaramadım sutunuma teknik sebeplerden dolayı.

Bugün İstanbul'un tam orta yerinde Taksim civarında önceden giyilmiş biri veya birileri tarafından yaklaşık yarım kamyon dolusu bir sokak arasına bırakılan eski giyim eşyalarını kendi bedenlerine uygun olanı seçerek giyinmek için toplamaya çalışan insanları görünce inanın içim acıdı yüreğim dağladı hüzünlendim tuhaf oldum.

İnsanlar giyilmiş eski giysileri alabilmeleri için tabiri caizse bir birlerini eziyorlardı neredeyse.

Görüntüleri cep telefon kamerasıyla görüntülemeye çalışırken sokaktan geçen orta yaşlı bir kadın yanıma gelerek şunları söyledi;

- Çek çek internette yayınla bu görüntüleri herkes görsün insanlar nelere muhtaç nasıl yaşıyor görsünler başımızdakiler..

Katıldım kadının duygularına düşüncelerine.

"Önce burayı hallet ondan sonra Suriye'ye gir!" dedim. 'Evet evet!' diye söylene söylene yoluna devam etti küçük kızıyla birlikte kadın. 

Kılıçdaroğlu; Erdoğan'ın yurt dışı bankalarında hesabının olduğunu söylemiş..

Erdoğan da cevap olarak; "Yurt dışında hangi bankada Tayyip Erdoğan'ın hesabı var, bunu ispatla. İspatlayamadığın takdirde senin siyaseti bırakman lazım. İspatlarsan, ben hem siyaseti hem cumhurbaşkanlığı makamını bırakacağım. Hodri meydan" demiş.

Durum ciddi arkadaşlar.

Öyle böyle değil, ucunda koltuk bırakma durumu söz konusu..

Eyy Kılıçdaroğlu..

Eyy Tayyip Erdoğan..

Siz önce şu giyilmiş eski giysiler konusunu bir halledin gerisi çorap söküğü gibi gelir merak etmeyiniz!

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..