Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Ez beni kader:

Anadan doğuşta yapıştın bana,

Sanki ağı oldun, karıştın kana,

Bedeni emanet eyledik sana,

Aklına düştükçe, ez beni kader.

 

İster kağıt eyle istersen kalem,

İster keder yükle istersen elem,

Çektikçe eksilmez artıyor çilem,

Sam yeli estikçe, ez beni kader.

 

Sanki bir dağım ben, tonlar yükledin,

Başka kulun yok da beni bekledin,

Kalbim oldun gün geçmeden tekledin,

Vampir olup kanım, em benim kader.

 

Pınar edip sularımı bulandır,

Sevgi bitti gönlüm harap, talandır,

Tebessümün bile sahte belki yalandır,

Dertler deryasına, sal beni kader.

 

Mutluluk deyince benden uzak et,

Sanki yer, yurt bitti, hergün benle yat,

Bak aşım pişiyor, gel soğuk su kat,

Alnıma çileler yaz benim kader.

 

İster taş eyleyip denize yolla,

İster aciz, düşkün halimi kolla,

İster fermanımı dost ile yolla

İşte kağıt, kalem yaz beni kader.

 

Yiğit defterini dürdü bu sene,

Bilmem neler yazdın garip bedene,

İltimas geçiyon isyan edene,

Şu naçiz canımı al benim kader.

 

04.04.2017

 Ekrem Yiğit.

 

,

 

 

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..