Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '21

 
Kategori
Blog
 

Ezberden Yazıyorum

Yazılarımı hep ezberden yazıyorum. Sadece yakınımda 'imla kılavuzu bulunduruyorum. lazım olduğunda bakıyorum doğru kelime olup olmadığını kontrol ediyorum yazacağım kelimenin.

Son zamanlarda dikkatimi çeken bir konu oldu. Tabi ki editörümüz uygun görmeyebilir, yazım reddedilir. Reddedilen yazım, 'reddedilenler' de görünürdü.ancak onaydan geçmeyen yazım reddedilenler bölümünde de yer almıyor. Hiç bir yerde görünmüyor.

Elimde yazının bir örneğide olmayınca yazım,şiirim kaybolmuş oluyor. Emek vermişim,aynısınıda yazamam. Nedeni nimerak ediyorum.

Reddedilenler ve silinmişler bir hayli sayı tutuyor. Gerekçe de belirtilmiyor. Siyasi bir yazı  da değiller üstelik.

Uygun görünmeyen bloglarıma nedeni bildirilirdi önceleri. Hatamı görmüş olurdum.

İşte böyle. Yine de Milliyet Blog yönetimine teşekkür ediyorum. Yazma fırsatı verdiği için bizim gibiamatör yazı yazanlara..

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..