Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Futbol
 

Ezeli rakip. Ebedi dost!!!

Ezeli rakip. Ebedi dost!!!
 

Pazar gecesinin tek güzelliği...


Ezeli rakip, ebedi dost külliyen yalan... Hemde kocaman bi yalan...

Hem İstanbul'daki işlerim hem maç tarihini ayarlayaraktan bu hafta İstanbul'daydım. Eee Galatasaray-Fenerbahçe maçı kaçar mıydı? Arkadaşlarım sağolsun, her zamanki gibi kapalı üstte yerim hazırdı.

Benim rengim sarı-kırmızıdır. Böyle doğdum böyle gidecektir, bundan da her zaman gurur duymuşumdur.

Maçtan önce aramızdaki tek konu Emre Belözoğlu. Ne maçı alamazsak hayal olucak şampiyonluk nede başka bir etken, varsa yoksa Emre. Açıkcası Emre'nin yaptıklarından dolayı kendisinden zerre kadar haz etmem hatta günahımı bile vermem ama bir insana bu denli küfür edilemez. Yazıktır arkadaşlar. Bir anaya, kutsal varlık olan anaya böyle küfürler edilmez, edilemez. Biz tribündeyiz, Sabri'le girdiği her pozisyonda neler konuştuklarını bilemiyoruz. Gece maçın tekrar izledim Emre'nin her pozisyonda küfür etmeside tasvip edilemez, ona edilenlerde.

İki kulüpte koca çınarmış. Ezeli rakip, ebedi dostlarmış. Utandım, sinir stres oldum.

Belkide ilk defa kendime bile, bir GS-FB maçı sonrası objektif oluyorum. 2 yıl önce Sami Yen'deki sulu maçta bile takımdan kimseye toz kondurmamıştım. Ama dün utandım. İlk önce futbol adına hiç birşey yoktu maçta. Her derbide olan olaylara alışmıştık artık olmazsa olmazıydı sanki GS-FB derbilerinin. Millet olarak devamlı kavgayla beslenen, ilham alan bir toplum olduk çıktık. Ama dün daha farklı geldi bana. Kendi kendime "yeter artık" dedim. Sahadaki onca milli futbolcunun hiçbirinin bizlere bunları izletme hakkı yok dedim kendimce. Ne zaman derbilerde sahadışı taraftar arbedesi, sahaiçi futbolcu arbedesi değilde güzel futbolu konuşacağız.

Belözoğlu'nun küfürleri, Sabri'nin agresifliği, Arda ve Semih'in karşılıklı yumruklaşması, Lugano'nun bildik pislikleri, Aşık'ın ısırık atmaları... Aşırıya kaçmadan maç içinde tabikide tepki verilir ama böyle değil. Federasyon, kulüp başkanları, futbolcular, taraftar, medya, hakemler herkes olayların bu noktaya gelmesinden sorumludur. Ben ceza kurulunun vermesi gereken klişe cezalardan istemiyorum artık. Direk kırmızı görene 2maç bilemedin 3maç ceza, 1maç saha kapatma. Caydırıcı, futbol terörünün önüne geçicek bu tür olayları önleyecek cezalar, düzenlemeler istiyorum.

Son olarakta kapalı üstün saçın üstüne çıkıp galeyana gelmesinin tek sorumlusu Volkan Demirel'dir. Edep yerini tutup gergin olan ortamı terbiyesiz bi şekilde daha da germenin anlamı nedirki?

Dedim ya dün gece utandım, sinir stres oldum.

Asırlık koca çınarlarmış... Ezeli rakip, ebedi dostlarmış... Yazıklar olsun böyle sporada sporcuyada...

 
Toplam blog
: 11
: 885
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

28 Ocak 1984 İstanbul doğumluyum. Eskisehir Anadolu Üniversitesi işletme mezunuyum. 4 senedir Moskov..