Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

F i n â l

F i n â l
 

ne rüya bu
ne de tam anlamıyla uyanmak
bilmiyorum
belki de budur yaşamak
 
bir keman sesinde, hüzzam bir beste
ürperir bir yâd edişle
ürperir nazlı bir gül
 
mâzinin ayak sesleriyle
birer birer çıkar merdiveni hâtıralar
susmasa, çalsa keman mütemâdiyen
hızlı bir sağanakla inen
hâtıralar toplansa bir araya hemen
 
ey hâtıralar/ gelin gelin
bitmemiş bir bir yolculuğun sonunu
bekler gibi bekliyorum sizi
gelin, neredeyim bana gösterin
 
siz, en güvenli çocuk uykularım
gelip beni yeniden sarın
güneşi aramaktan artık yoruldum
 
gitmenin yaklaşan vaktine
bir hüzünlü finâl ile
girelim el ele ey hâtıralar
 
 
Hadiye Kaptan
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....