Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '17

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Fabrika Arsası Bedava, Faizsiz Kredi, Çalışanın Maaşı Devletten; Böyle Ben de İş Yeri Açarım

Fabrika Arsası Bedava, Faizsiz Kredi, Çalışanın Maaşı Devletten; Böyle Ben de İş Yeri Açarım
 

Ne güzel ya, iki işçi çalıştıracak, üç kuruş vergi verecek diye devletin düştüğü duruma bak… Nedir yani ben anlamıyorum!

Tamam arsayı verdik zaten fabrika kurana yeri kesin bedava veririm, mezarlık yapmıyor ya iş yeri açıyor, vatana millete faydası var…

Ama doğrusu bunun dışındakileri ben anlamış değilim! Ne demek çalışanının maaşını vermek, sigortasını ödemek!

Peki, o ne yapacak, ona bir şey kalmıyor ki…

Zor durumdalarmış, hep zor durumdalar zaten, bulmuşlar bir avanta. Devletin verecekleriyle mi kazanmak istiyorlar yoksa. Kendi sermayene aklına güveneceksin biraz da.

Her sıkıştıkça hatta bazen şeytanlık yaparak, “Zor durumdayım, işçi çıkaracağım” diyeceksin, devlet de, “Aman çıkarma, tek, maaşını ben vereyim” diyecek.

Hiç vatansever biri değilim ama bu durumu kabul etmem! Ülkeme ve milletime layık görmem!

Dürüst çalışan işverenlerimizi elbette ayrı tutuyoruz, sözümüz cambazlara!

Ya arkadaş hamama giren terler iş yapıyorsun biraz çabalayacaksın, elbet zor durumlara da düşeceksin. Ben biliyorum işçisinin haftalığını veremeyen işverenler var! Dağlarda şehit olan vatan evlatlarını da düşün, biraz fedakârlık da sen yap hep cebini düşünme.

Şüphesiz bu ortamda iş yapmak zor; faiz, dolar almış başını gidiyor, alamıyorsun, satamıyorsun… Ama biraz da eksikliği kendinde ara. Belki bu işin adamı değilsin. Belki bilgin tecrüben eksik. İşi yanlış yapıyorsun. Bu yüzden başarısızsın belki.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..