Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '13

 
Kategori
İnternet
 

Facebook arkadaşlığı

Facebook arkadaşlığı
 

Arkadaşlığın yeni türünün ortamı


Mahalle arkadaşları, okul arkadaşları, hobi arkadaşları, iş arkadaşları ve derken tarzı ortamı profili hepsinden farklı  FACEBOOK arkadaşları durumu oluştu, oluştu da (delikli demir icad oldu da mertlik bozuldu misali) FACE arkadaşlığı oluştu arkadaşlığın anlamı kalmadı gibi...

Önceleri meraklılar eskileri kurcalamaya yoğunlaştı, sonra trend arkadaşlarını ekledi, sonra tanışıkları ekledi, sonra bugün tanıştıklarına davet gönderildi ve sıra hiç tanımadıklara bir nedenle arkadaşlık atılmaya başlandı...

Çok yakından tanıdığım kişisel özel diyaloğum olan iki insan bir şekilde FACE arkadaşı olmuşlar ve biriyle diğerini ziyarete gittik ama ikisininde FACE arkadaş listesi o kadar kalabalıkmış ki; biraraya geldikten sonra epey sohbet ettikten sonra biribirinin FACE arkadaşı olduklarından haberleri olmadığını anladım ve hayret ettim, işte o zaman anladım ki; FACE arkadaş listesi kalabalık olanların aslında arkadaşlık listeleri dandik.

FACE sayfasında arkadaş listesi 1700 den (yani bir kasabadan) fazla olan bir tanışığım bana da arkadaş daveti attı, kendisine sordum bu kalabalıkta benim ne işim var, dedi ki; SENİN YERİN AYRI öyle bir kategori var mı? yok ama benim için öyle demez mi? peki diğerleriyle durumun nasıl diye sorduğumda çoğunun ismini bile bilmem deyince orada kaldım bu ayrı bir hastalık (İsmini hatırlamadığı insanlarla arkadaş) diye düşünmeye başladım. 

Sonrasında bana arkadaşlık daveti atanlara; ortak paydamız ne diye sorduğumda, cevap alamıyorum ve davetlerinden vazgeçiyorlar.

Bu blogu sevgili okurlar sizin FACEBOOK arkadaş listeniz nasıl?

FACEBOOK çıktı insanlar tam anlamıyla elektrodelileşti desek sanırım uyar...

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..