Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Facebook hesabımı kapattım,Twitter'ı da!

Facebook hesabımı kapattım,Twitter'ı da!
 

Facebook hesabımı kapattım,Twitter'ı da!

Twitter'da çok takip edenim yoktu ama Facebook'ta neredeyse bine yaklaşmıştım…

Çevrem geniş, eşim dostum çoktu anlayacağınız!

Yaklaşık üç ay önce cep telefonumdan kaldırmıştım her ikisini de…

Artık durduk yere kim dürtecek beni?

Paylaştıklarım ne paylaşılacak, ne beğenilecek!

Bir fotoğrafta etiketlenme olasılığım da yok!

Hısım, akrabanın, barda mı, meyhanede mi, pahalı bir lokantada mı yoksa tatilde deniz kenarında güneşleniyorlar mınerede, ne yaptıklarından da haberim olmayacak!

Tesadüfen karşılaşılan ünlülerle sanki sıkı dostmuş gibi sarmaş dolaş dondurulan karelerin altına, işi uyanmamış gibi gider de yapamayacağım…

Arkadaşlarımın doğum günleri, bir bir silindi aklımdan!

Duygusala bağladığım gecelerde kalabalıklar, beğenilerine sunduğum şarkı ve videolardan mahrum kalacak…  

Hangi kitabı okuduğum, hangi filmi beğendiğim bilinmeyecek.

Nostaljik takıntıların şimdiki hallerini dikizleme yaramazlığı da bitti!

Gecenin kör yarısı yapılan, kafa güzel olduğu için ertesi gün unutulan sohbetler de…

Eskiden olduğu gibi hiçbir gurubun üyesi değilim artık!

Maalesef hiçbir etkinliğe de çağrılmayacağım…

Selfie yapamadan koptum ya,  ben ona yanıyorum…

 

Peki neden böyle bir şey yaptım?

Sıkıldım, işin açığı…

"Neden sıkıldın" derseniz, sıralayayım;

Gerçek hayattaMülayim olarak tanıdığım insanların sanal ortamda, konu futbol ve siyaset olunca geçirdikleri evrimden…

Yaşını başını almış, "ağabey", "abla" diye hitap ettiğim insanların, görünce şaşırdığım, olmadık oyun isteklerinden…

İsteğim dışında guruplara dahil olmaktan, guruptan çıktığım zaman, guruba dahil eden tarafından sokulan laflardan…

Sokakta gördüğüm zaman yolumu değiştirdiğim, ayıp olmasın diye arkadaşlık tekliflerini kabul ettiklerimin attıkları mesajlara, cevap yazma zorunluluğundan…

Zamanında bana takıp, paylaşımlarında; dürüstlük ve ahlak konularında mesaj verenlerden…

Aralarının açık olduğunu bildiğim, ilişkileri sakız olmuş çiftlerin, ahanda ne kadar mutluyuz görün dercesine çektirdikleri yanak yanağa fotoğraflardan…

Kim olduğunu  bilmediği filozofların sözlerini kendilerininmiş gibi yazanlardan, çalıntı sözleri, beğenenlerden ve üzerine tebrik yorumları yazanlardan…

Ne kadar mühim olduğunu insanların gözüne sokmaya çalışan hücresine kadar yalnız ve zavallılardan…

Makam ve mevki sahiplerine, takla atanlardan…

Aklı kendine yetmeyenlerin örgütleme çabalarından…

Koyun güdemeyecek olanların, sanalda liderliğe soyunmalarından…Onları sahiplenenlerden, savunanlardan…

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..