Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Facebook’ta kadınlar çıldırdı. Biri Kadınları Durdursun!

Facebook’ta kadınlar çıldırdı. Biri Kadınları Durdursun!
 

Efendim, her zaman söylerim. Bu nisa taifesinin işine akıl sır ermez. Erdirmek için de uğraşılmaz. Bunun için enerji harcamayın derim ben. Ha benim enerjim çok diyorsanız da karışmam.

Bir kere bu enerjiyi başka hayırlı işlerde harcayarak hem ruh sağlığınızı olumlu yönde geliştirebilir hem de hayırlı bir iş yapmış olursunuz. Çünkü enerjinizi nisa taifesini anlamak için harcamaya başladığınızda geri dönüşü olmayan bir yola girersiniz ve kısır döngü içerisinde kaybolursunuz.

İşin kötüsü işlemler sona erdiğinde (bu çalışmalara bir nevi işlemdir, geçersiz olanından) elinizde koskoca bir hiç olacak. Üstüne üstlük enerjiniz de tükenmiş olacak. Kendinizi gezegenlerin ortasında dımdızlak kalmış bir Plüton gibi hissedeceksiniz. Hem kel hem fodul. Yani hem güneşe uzak hem de varlığınız meçhul…

Facebook’ta kadınlarımıza bir haller oldu. CHP Facebook kapatılsın derken bence haklıydı. Bu site kadınlarımızı bize karşı kışkırtıyor ve organize olmalarına neden oluyor. Normal zamanda alt kat ve üst kat komşusu hadi bilemedin mahalleden de iki kişinin de katılımıyla taş çatlasa 6-7 kişi olacak isyan etmiş kadın nüfusu bu Facebook yüzünden bir anda binleri buluyor.

Yine ne olduysa bunlar aralarında anlaşmışlar. Erkeklerden gizli bir iş çeviriyorlar. Benim tek dileğim CHP kadar AKP ve MHP’nin de Facebook’u kapatmaya uğraşmasıdır. Hesabımın silineceğine üzülürüm belki ama nisa taifesi ayaklanmasının da önüne geçilmiş olur.

İşte nisa taifesinin aralarındaki şifreli konuşmalardan yakalayabildiklerim burada yazılı. Hanefi Avcı tutuklu olmasaydı şifreleri çözmesi için ona gönderebilirdim. Ama iş başa düştü, hepsini not ettim, çözmeye başladım. Çözersem zaten size de söylerim.

Bir elin nesi var, birkaç elin çıkaracağı iş daha iyidir demişler. O zaman siz de hemen işe koyulun. Aşağıda şifreli konuşmadan bir kısım verdim. Siz de Facebook hesabınızdan şifreleri ayıklayın. Yalnız dikkat edin araya erkeklerin de lafları karışmasın. Sinyal bozucu etki olsun diye yazılmıştır.

İşte şifreli diziliş:
Sandalye
Tabure..
Paspas
Yatakta
Ayakkabı dolabının üstüne
Sandığın içine
Yere
Koltuğun üzerin
Boş bulduğum bir yere
Masaya
Oturma odasına
Çalışma masasının üstüne
Kapıdan girişte yere
Yatağımın üstüne
Kapının koluna
Mutfak masasına
Portmantoya
Holdeki sandalyeye
Salondaki tabure
Kanepe

Hadi hepinize kolay gelsin. Bu arada blog yönetiminden de rica ediyorum, bu önemli yazıyı gündemde tutalım. Benim gayretimle olmaz, siz de azıcık destek olun canım.

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..