Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '10

 
Kategori
Dostluk
 

Facebook'taki büyük sır!

Facebook'taki büyük sır!
 

Hanımları kandırmak kolay oluyor!

Bence erkekler çakal! (la fonten’e kalsa tilki!)

Facebook’u açınca baktım ki hanımlar arasında anlamsız anlamsız kelimeler dolaşıyor.

Konuya dâhil olayım dedim ve paylaşımıma “paspas” yazdım!

Hanımlardan tepki gecikmedi!

“Sen karışma! Bu bizim kendi aramızda bir konu! Erkekler giremez!”

Öyle mii? Bakın nasıl öğreniyorum konuyu dedim ve çevrim içi arkadaşları aradım sırayla!

“İyi akşamlar hanımefendi! Nasılsınız efendim?”

“İyiyim Ahmet Abi! Sen nasılsın?”

“Geçen Ankara’ya geldiğimde uğrayamadım serginize kusura bakma! Çok severim resmi ben! Bir ay önce de İbrahim Çallı’nın sergisindeydim. Kahvesini içmiştim! Picasso’dan konuştuk! Tabloya sığdırmak için elini ayağını kafasını gözünü yan yana çiziyormuş resimlerde! Günahını almışım adamın!”

“Tabi canım! “

“Pinponda da ustaymışsın duyduğuma göre!”

“Eh işte!”

“Ben de çok severim ama talih işte hep set sayılarında kaybederim!”

“Heyecan yapmamak lazım Abi!”

“Aranızda şifreler geçiyor, yok sandalye, yok portmanto! Nedir bu konu? Aramızda kalacak!”

“Hanımlara özel bir oyun bu Abi!”

“Hanımlara özel oyun mu kaldı? Erkek oyunlarında da ustalaştınız maşallah! Hakikaten nedir bu?”

“Kimseye söylemezsen söylerim!”

“ Söylersem iki olsun!”

“…….!”

“Yok yahu! Hay Allah razı olsun senden!”

İyi de ya bizi işletiyorsa?

Hanımlara güven olmaz biliyorsunuz!

Sıradaki çevrim içi hanımefendiyi aradım!

“İyi akşamlar hanımefendi!”

“Ooo Ahmet Bey nasılsınız?”

“Çok mersi! Dün akşam ne okudum biliyor musun?”

“ Masal mı okudun Kereme?”

“Yok yahu; Che’nin Bolivya dağlarında şehit olmadan önce sevgilisine yazdığı son şiiri okudum!”

“Hatırlıyor musun?”

“Hatırlamam mı? Bak ne diyor?

Hayat bir kurşunla bitebilir ama!

Kovanı hatıra kalır sevdiğim!

Nasıl?

“Vaav! Müthiş bir şiirmiş ya!”

“Tabi! Ne diyecektim biliyor musun? Aranızda bir şifredir gidiyor, nedir bu?”

“Aramızda!”

“Biliyorum da, nedir? İnan merak ettim!”

“İki kişinin bildiği sır değildir!”

“Üç değil miydi o? Üçüncü şahıslar bilmeyecek!”

“Söz mü?”

“Devrimci sözü!”

“………!”

“Yok yahu! Ulan tahmin etmiştim ha!”

İki hanımdan da teyit etmiştim bu şifreyi ama gene de güvenememiştim!

“Efendim iyi akşamlar!”

“İyi akşamlar!”

“ Bu sene patates ekeyim diyorum köydeki tarlamıza!”

“Eeeek!”

“İyi de toprağın altında nasıl sararacaklar? Güneş görmeyince!”

“Ne bileyim? Bizim domatesler güneş gördüğü halde sararmadılar!”

“Pastırma yazı var yakında! Belki o zaman kızarırlar! Fakat karpuz konusunda uzmanlaşmış gördüm sizi Hocam! “

“Teşekkür ederim!”

“Tarım Bakanlığından patent alın bence! Anadolu karpuzu diye!”

“Margarin bıçağı ile bile kesiliyor!”

“Ciddi misin?”

“Ciddiyim tabi! Ekmeğin üzerine bile sürülüyor!”

“Hocam devrim bu! Kesinlikle başvurmalısınız geç kalmadan!.. Bugün ne dikkatimi çekti biliyor musunuz?”

“Dışarıda mı?”

“Yok ya, şifreli konuşuklar geçiyor aranızda da! Merak ettim! Nedir bu?”

“Hanımlar arasında bu!”

“Anladım da nedir?”

“Söylersem söylersiniz!”

“Kime?”

“Ne bileyim?”

“Söylersem gene bir hanıma söylerim! O da biliyor zaten!”

“Doğru!”

“Ne?”

“……..!”

“Yok yahu? Gerçekten tahmin etmiştim!

DEVAMI VAR!

Not. Konudan habersiz olanlar bu yazıyı okusunlar bizahmet!

http://blog.milliyet.com.tr/Facebook_ta_kadinlar_cildirdi__Biri_Kadinlari_Durdursun_/Blog/?BlogNo=268477

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..