Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '11

 
Kategori
İnternet
 

Facebook

Facebook
 

face 1 msn 2 twit 3


Bir gün evde oturuyordum. Kardeşime '' hadi beni facebook'a üye yap '' dedim.

Üye olmuştum. Ortaokul arkadaşlarıma baktım. Bir tanesini tanıdım. Tanıyış o tanıyış diğer arkadaşları da buldum ve ekledim hesabıma.

O günden sonra müptelası oldum. Her zaman bakmadan geçemiyordum. En son hangi videoda kalmışsam oraya kadar bakıyorum.Hani mahalleden geçerken çok saygın birisine'' merhaba'' demeden geçmezsin ya benimkisi öyle bir sevda..!!!!

2009 yılından beri kullanırım. Video paylaşırım. Sohbet ederim. Şarkılar dinlerim. Şarkıların atlarına yorum yaparım. Sanki iş arayan eleman gibi sıralıyorum özeliklerimi ama facebook çok donanımlı bir yer. Tek kusuru var. Bağımlılık yapıyor aynı esrar, kokain gibi.

Şimdi biraz işler karışmış. Facebook 'un sağ köşesinde kimin çevrimiçi, kimin çevrim dışı olduğunu görüyordum. Yaklaşık 3-4 haftadır kimin çevrimiçi olduğunu göremiyorum. Bazı kişiler sıralanmış ama belli değil kimin orda olduğu.

Facebook kurucusunun filmini izleyemedim. Şunu söyelemek gerekirse kim yapmışsa çok güzel yapmış. Bundan 10-20 sene önce böyle bir şey yapsalar deseler büyülenirdik. Sevinirdik. Doksanlı yıllarda( bizim zamanımızda) interneti hatırlamıyorum. İnternet her geçen gün gelişiyor.İnsanlara daha çok alternatik sağlıyorlar. Tabi kötü kullanmamak şartıyla etinden sütünden faydalanmak gerek.

Msn'de çok uzaklarda bulunan akrubalarınız varsa eğer çok avantajlı bir şey. Grup ta kuruluyor Msn'de... Aynı anda üç arkadaş bir ekranda konuşabiliyorsun.Yalnız twitter hakkında aynı şeyleri söylemeyeceğim.Twitter çok gereksiz. Hangi ünlülerin twitterı olup olmadığı belli değil. Onların adına sahte ''twitterlar'' açılıyor. Facebookta da açılıyor ama twitterda ünlüyü bulduğunuz sohbet ediyorsunuz.( başka esprisi yok...!!!) Bir şey yazıyorsun. Bekleki sana bir şey yazsın. O an ne yaptığını yazıyorsun twitterda; ama o an ne yaptığını kendimize saklasak ta olur. İlla birilerinin duymasına gerek yok. Twitter çok saçma.

Facebook kapatılırsa internetin bir esprisi kalmaz. Twit kapanırsa kimse ağlamaz. Msn de gitmez artık. Kapatmazlar msni de zaten. Bakalım hangi iletişim ağları gelecek başka. En büyük facebook başka büyük yok.


 

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..