Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '13

 
Kategori
Mizah
 

Fahriye doktora veriyor...

Fahriye doktora veriyor...
 

netten


Merhum, tiyatro duayenlerimizden bir sevgili zat, Eskişehir turnesinden dönerken oyuncu bayanlardan birinin eksik olduğunu görüp de nerede olduğunu soran bayan arkadaşına  şu cevabı vermiş:

- Fahriye, Eskişehir'de doktora veriyor...

- Vay canna Fahriye'nin akademik çalışmalar yaptığını bilmiyordum.. Ne güzel...

- Fahriye çok becerikli kızdır... Eskişehir'e geldiğimiz gece doktora vermeye başladı...

- Aaayy nee hooşş... Keşke ben de verebilsem.... Doçent neyim olurdum...

- Merak etme hallederiz...

- Nasıl yaanii... Haa...

- Sen bana ver prof. bile yaparım seni...

- Hadi canım sendee...

- Sen hiç f-ahri doktora almak -duymadın mı... İşte öyle bir şey...

****

Kıssadan Hisse: Her beleş saadetin bir bedeli vardır... Tatlı tatlı yemenin acı acı oksurması olabilir... Olmayabilir de..

......

Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş. Profesör kaşlarını çatarak:

- Öküzler ve kuşlar aynı masada oturamaz!"

Öğrenci:

- O zaman ben uçuyorum... der.

Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve sınavını başarısız geçmesi için elinden geleni yapmış. Yalnız sınavda öğrenci tüm soruları mükemmel bir şekilde cevaplamış.

Profesör öğrenciye:

- Sana son bir soru soracağım, demiş.

- Yolda yürürken üç adet ayakkabı kutusu buldun.. Birinde, hayalet, birinde akıl var, diğerinde ise para var. Hangisini  alırsın?

Öğrenci:

- Para olan kutuyu  seçerdim...

Profesör:

- Ben akıl olan kutuyu seçerdim...

Öğrenci:

- Normal !.. Kimde ne eksikse onu seçer...

Profesör çok sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine öküz yazmış öğrencisine vermiş,

Öğrenci:

- Not defterini alan öğrenci tekrar profesörün yanına gider hocam imzanızı atmışsınız ama notumu vermeyi unutmuşsunuz..

....

Kıssadan hise : Her kişiyi küçümseme.. Senden büyük akıllılar var... Paralı kutu hayat verir; akıl ise eziyyet...

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..