Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Fahriyeye mektup!

Son mektubum Fahriye; sana mı yazdım sandın!

Bir zamanlar âlemde tapacağım insandın!

*

Anıların var tabi ; kırılmış, bölük pörçük.

Ben diyeyim bir zerre; sen de daha da küçük!

*

Hatırla, yıldızlara bakardık da gülerdin.

Var mısın ? Şurdakine gidip dönelim derdin!

*

Gidersek dönmek yok ha! Hep orada kalalım.

Kem gözlerden uzakta mutluluğu bulalım.

*

Mesaimiz var diye kandırmıştın anneni.

Şileyeydi galiba götürmüştüm ben seni.

*

Herkes denize girmiş, bizse kuytu köşede!

Yanında biraz meze, otuzbeşlik şişe de!

*

İlk defa içiyordun, sarhoş mu oldun ne!

Birden sarıldın bana, anlatmayayım gene!

*

Fahriye sen bunları bakıyorum unuttun!

Birden beni bıraktın başka bir yolu tuttun!

*

Başta da söylemiştim, seni defterden sildim!

Sanki ben evde kaldım kısmetimden kesildim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..