Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

Faili meçhul şarkılar!

Faili meçhul şarkılar!
 

Sevgili dostlar,

Yazımı okuyan ve bilgi sahibi olan MB camiasından özellikle sağlam bir müzik hafızası ya da arşivine sahip siz değerli dostlardan bir ricam olacak.

İlk gençlik yıllarımın bir melodisi takıldı bu aralar dilime, parçanın ismini anımsayamıyorum, seslendiren Erkut Taçkın veya İsmet Nedim olabilir (ki yanılıyor olabilirim) aşağıda aklımda kalan bir bölümünün sözlerini sizlerle paylaşacağım melodinin adını, tam olarak sözlerini hele hele linkini veren arkadaşlara minnettar kalacağım. Bu konu benim için özel bir önem arzetmektedir. İnternet ortamında uzun süre araştırdım ancak bir sonuç alamadım. İşte melodinin aklımda kalan sözleri :

"Bir baba sevgi vermemiş gizlemiş ise,
Aşkı saklamışsa evlatlarından bile,
Nasılda bekler çocuklar sarılsın ona,
Bir baba öpmeyi öğretmedikten sonra,

.......

Affedin,
Affedin onu,
Öpüp okşanmalı titreyen elleri...."

......


Hemen hepimizin çevresinde ya da ailesinde bulunan her ne kadar ataerkil bir kültürden gelmiş de olsa, ne kadar otoriter görünmeye çalışsa da sert görünümlü ancak yufka yürekli babalar vardır bilirisiniz. Bu faili meçhul şarkı o insanları anlatır.

Dedim ya dolandı bir kere dilime, ancak devamını getiremiyorum.

Esen kalın...


 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..