Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '14

 
Kategori
Deneme
 

Fakat Müzeyyen bu derin bir tutku

Fakat Müzeyyen bu derin bir tutku
 

pnigomai..


Ne o beni kandırmıştı, ne ben onu baştan çıkarmıştım
 
İkimiz de bildiklerimizin ötesine,
Bulduklarımızın üstüne çıkmak istemiştik..
 
Ayağımın ucundaydı
Gözümün gördüğü
Kulağımın işittiği
Attığım kahkahalar
Sırlarını söktüğüm aynalar
İçtiğim meylerdeydi..
Hep yanlış durakta inen, korsan aşklardaydı yüreğim..
 
..Döküldüğüm yerden yüzüne, gözlerine ona ait herhangi bir ayrıntıya bakıyor, yeni bir rüzgarın yelkenlerimi doldurmaya başladığını hissediyor ve "ah," diyordum, "ikimizden biri ölmeli."
 
Bendeki konuşan duvarları
Bendeki ıssız çığlık çığlığa sokakları
Tepişen anıları ve 
Olmamışlığın kavgasını ve 
Olmuşluğun keşke'sini
Oldurulamayanların feryadını
Bendeki yalnızlığım, diye kısa kestiğim..
Sana değil, beynimi senle meşgul ettiğim için kendime kızgınım..
 
"Aynadaki kadın benim zıttım" demişti
"ben ne kadar ev haliysem, o okadar sokak..Ben sokulgan isem, o başını alıp giden. Ben gündüzüm, o gece..Çapkın, güçlü, özgür."
 
Sana değil, kendimi kendimden koparamayışıma kırgınlığım..
 
"Seninle dünyanın her yerine gelirim" diyen Müzeyyen, durduğu yerden çekip gitmelere başlamıştı. Nerelere gidiyordu? Gelirken getirdiği bakışlar ne dalgaydı? Hangisi Müzeyyen'di? Ya da Müzeyyen kimdi?..
 
*t.uyar ve i.algör ile..
 
 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..