Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Fakir serseri

Fakir serseri
 

Mustafa Mumcu derler adıma.

Geceleri bir kedi, bir köpek yatar yanıma.

Onlar olmasa da, yaşarım yalnız başıma.

Seversen beni böyle sev adım FAKİR SERSERİ.

Fakirim ben param yok, pulum yok.

Bir pantolonun var, yaması var cebi yok.

Babamdan kalma ceketim, söküğü var düğmesi yok

Seversen beni böyle sev adım FAKİR SERSERİ.

Gezerim sokaklarda, cebimde bir kuruşum yok.

Adem ÇALIŞKAN gibi zenginlerin her zaman karnı tok!

Verirsen üç kuruş para, derim sadakana ihtiyacım yok.

Seversen beni böyle sev adım FAKİR SERSERİ.

Merhameti sakın öğretmeye kalkma bana.

Yıllardır darbe yemişim, sıkarım seninde kafana.

Gittim Bursalara, baksana bendeki havalara.

Seversen beni böyle sev adım FAKİR SERSERİ.

Sevmeyeceksen de sana da uğurlar ola…

Not: sevgili editörlerimiz, değerli Mustafa Mumcu ağabeyin izni üzerine bu şiir yazılmıştır.

Resim: http://www.harikaresim.com/

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..