Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Fakirliğim onurdur bana

Fakirliğim onurdur bana
 

"Martılar yakın dosttur bana onlar da denizlerin fakir kuşlarıdır." Mustafa Dinletir- Sokak Ressamı


Fakir doğdum

Fakir büyüdüm

Mutluyum ki

Öyle de olacak ölümüm

...

İnsanlar görüyorum çevrede

Hırs gözlerini bürümüş

Para mal mülk hırsı

Ne acı ne büyük yanılgı bu

...

Ne mutlu

Hırsı uğrunda bitip tükenmeden

Gönül ve göz tokluğu yaşayarak

Birlikte güzel yaşamayı başarabilenlere

...

Bir bilebilsek şunu

Tek bir şeye mahkûmdur

Yaratılmışların tümü

O da birlikte yaşamaktır işte

 …

Birlikte yaşama

Dayanışma paylaşma

Daha güzeli birlikte gerçekleştirme

Sefasını birlikte sürmedir

...

Görüyoruz işte bakınca bencil olana

Bencillik kendini düşünme açlığı

Hiç güzel değil

Hiç de işe yarar değil

.

Neyleyim malı neyleyim mülkü

Düşüncede insan olmayınca

Neyleyim malı neyleyim mülkü

Paylaşma dayanışma olmayınca

 

Fakir doğdum

Fakir büyüdüm

Mutluyum ki

Öyle de olacak ölümüm

 

Fakirliğim onurdur bana 

Onurdur bana

Onurdur bana

Onurdur bana

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..