Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '07

 
Kategori
Dostluk
 

Fakülte arkadaşlarımı buldum

Fakülte arkadaşlarımı buldum
 

Çok sevinçliyim çok:)))

Yolda, fakülteden Ali isminde bir arkadaşımla karşılaştım.Yanımda çocuklarım da vardı.

Pek sevindirik olduk. Telefonlarımızı verdik birbirimize(ama ben yanlışlıkla silmişim).

Meğerse okulda her sene buluşuyorlarmış. (Okudugumuz okul ic anadoluda bir yerlerde idi)

Neden gelmiyorsun dedi. Aaaa hic haberim yok dedim.

Eve gelince burdaki bir kac arkadasımı daha aradım, kimsenin haberi yok. İzmir grubu kayıp.

samimi oldugumuz kanki arkadaslarımız da buluşmalara katılıyorlarmış.. Bu sene biz de gidelim derken.

Aklıma geldi, ben birini netten bulsam çorap sökügü gibi bulurum hepsini. O cok sevdigim kankilerden birini google da .aradım(Bütün bunları eşimle de paylaştım.).Aman Allahım önume yüzlerce bilgi çıktı.

Hepside dogru insan .

Önce baskanı oldugu bir klübe mail attim (nikimi kullandığım bir adresimden).Mail kutulari doluymuş, mailim geri geldi.

Tekrar arama yaptım, uyesi oldugu dernege mail attim, mailim de kısaca şöyle

bu maili Gökhan .......... ya , iletirmisiniz.

biz senin okuldan arkadasınız. sana ulasmak istiyoruz.

1-ege taraflarindan

2-İsminin bas harfi a olan

3-Sevgilin degil de kardes gibi olanlari dusun. Biz oyleydik.

4-Bir de bu benim nikim bu gercek adim degil

aradan 3 , 4 hafta gecti mailime cevap gelmiş.

bana ulasmak için .........adresimi kullanabilirsiniz.

oraya mail attim ve okuldaki ev arkadaşım kimdi ben ayseyim diye yazdım.

Hemen cevap geldi Oley dogru cevap vermiş. (o diye başkası ile mailleşmeyim diye ev arkadaşımı sormustum)
O da cok sevindi. Burdaki diger bayan arkadasıma da sürpriz oldu.

Günde 3-5 mail atiyorum. O daha az atiyor, tabi benim gibi işsiz gücsüz degil tabiki. Okuldan sonraki hayat hikayesi beni çok mutlu etti. Onunda iki çocugu olmuş. (En iyi arkadasim benim.) Ama şu anda dul.

Ona mailimde sana bizim sülaleden birine yapalım dedim. Güldük.

Çok mutluyum çok. Bana görüstüğü arkadaşlarının maillerini verdi. 4-5 arkadaşıma daha mail attim.

Birinden cevap geldi o da çok şaşirmış.

Bu arada aradığım ve mail attığım arkadaşlarimin hepsi normal arkadaşlarim, Kesinlikle çıktığım birini arayamam . Bu arada arkadaşlık ve dostluk, aradan 23 yıl bile gecse kaybolmuyor. Ama sevgililer kesinlikle öyle değildir diye düsünüyorum.

Çok mutluyum çok.

Sevgiler ayse

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..