Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Falcı Kadın

Falcı Kadın
 

Söylesene falcı kadın susma eline alıp fincanı
Yüzün derin ızdrapla doldu sanki biraz manalı
Alnındaki derin izlerin arasında kayboldun birden
Susma anlat hadi var mı bana bir haber
Derdim kahve fincanındaki hediyeler ya da kuşlar değil bilesin
Üç vakte kadar gelir mi sevdiğim ondan haber ver bana
Tutar mı elimi, sarılır mı bana "ben yanındayım" der gibi

Alıp götürür mü benden kasvetli hüznümü
Melalim döner mi sevinçlere, yüzüm güler mi
Bakma öyle derin derin iç çekişlerin yaralar sinemi
Yoksa hep akar mı gözyaşlarım dinmez mi gönül sızım

Yollardan haber ver bana
Gelmeyecek birini beklemek nede zordur bilmessin
Uzayıp giden yollar kavuşturur insanı insana
Birbirine ekler de hasretleri yok olur kederler
Haber ver yollardan gelen var mı bana
Koşarak gelen yüreğinde aşkla, sevgiyle
Derin derin iç çekişlerin bağrımı delerde geçer bilesin
"Ah evlat ah" der gibi bakma bana öyle
Kaybolma kahve fincanı dibinde nolur susma bir ses ver.

Anlat üç vakte kadar var mı bana hayırlı bir haber
Hani beni sevindirecek, yüzümü güldürecek
Izdırabın koynundan alıverecek beni
Kuşlarda mı yok fincan içinde beyaz güvercin misali
Sevinçli yüzümü güldüren beni umutladıran haberlerden yok mu..?

Sustun falcı kadın, demek ki kahve gibi karanlık benim de geleceğim
Ne gelen var ne giden, ne de güzel bir haber
Gönül bu her şeyi ister elde değil bekler
Yüzüm gülmez özlediğim beklendiğini bilmez
Yinede bekle mi dersin bana yoksa
Kapattın fincanı ahlarla gönlümü deler gibi
Peki sustum..
İnan sustum kızma sitem etme bana "anlat" demem sana hiçbir şey
Ben anladım zaten sustum ya hani o yüzden.
 

MEYZEM

 
Toplam blog
: 21
: 231
Kayıt tarihi
: 30.08.11
 
 

Lise mezunuyum, Çalışmıyorum, şiir, edebiyat, resim özel merakımdır. Samsunda ikamet ediy..