Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '13

 
Kategori
TV Programları
 

Family Grup – Hakan Akdoğan: Yetenek Sizsiniz Türkiye – Final ( 5. Bölüm )

Family Grup – Hakan Akdoğan: Yetenek Sizsiniz Türkiye – Final ( 5. Bölüm )
 

Gelelim o muazzam yetenekli ve ultra komik Family Grup’ a… İlk önce onları hangi kategori altında değerlendirmeliyim, karar veremedim açıkçası… Komedi sınıfı desem fazlasıyla hak ediyorlardı o yeri… Dans desem ki, bu alanda da değme dansçılara taş çıkartacak derecede usta gözüküyorlardı…

Spor performansı biraz zorlama kaçacaktı, evet haklısınız ne kadar yoğun tempoda bir gösteri sunsalar da yaptıkları spor değildi, başka bir şeydi elbette ki… Sonunda dans ve şov kategorisi içinde kritiğini yapmak istedim ve onlardan burada bahsetmeye karar verdim…

Ya Allah aşkına, bir şov topluluğu hem bu kadar enerjik, hem bu kadar komik hem de bu derece yetenekli olabilir mi dostlarım?.. Demek ki oluyormş… Hangi turdaki performanslarına baksam, onları tekrar tekrar birdaha ve birdaha izlemeyi istedim hep…

Finalde de bir o kadar parlaktılar ve bize yine unutulmaması gerekecek güzellikte altımıza ettirecek eğlenciliklere bulanmış bir performans izlettiler… Saolsunlar ve varolsunlar… En başta da belirttiğim gibi, o kadar çok birinciliğe oynayacak yarışmacı seyrettik ki, artık biz de ipin ucunu bırakıp saymaktan vazgeçmiştik…

Ama sıra Family Grup’ a gelince, durup düşündüm ve onlar birinci gelse, hiç şaşırmayacağımı fark ettim dostlarım… Sıkılacaksınız ikilettiğim için ama inanın kendimi söylemek zorunda hissediyorum, lütfen beni mazur görün… Ya Allah aşkına bir şov topluluğu bu kadar mı yetkin olur ve gülmekten altına ettirir insanı, teşekkürler, teşekkürler ve yine teşekkürler…

hakan akdoğanTekil performansların en haslarından olan Hakan Akdoğan’ ın ise sessiz sessiz ve derinden seyrettik buraya gelinceye kadar… Çünkü açıkçası klasik bir sirk gösterisi performansının hem bu derece tat vereceğini hem de bbu düzeyde kabul göreceğini hiç ama hiç tahmin etmiyordum…

Kimsenin de kolay kolay tahmin edebileceğini zannetmiyordum dostlarım… Ama ne yaptı etti Hakan Akdoğan o yetenek fışkıran gösterisini finalde bir sürü usta şovmene parmak ıssırttıracak bir yolculuk sonunda izlettirmeyi başardı ve herkesin gönlünü kazandı…

http://www.hayatveinsan.com/grup-sovunun-krali-family-grup/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..