Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '18

 
Kategori
Mizah
 

Fantastik Hayaller (Fantastikizm Harmanlı)

Fantastik Hayaller (Fantastikizm Harmanlı)
 

Kes diyorum maaştan patrona, Sigara molalarında araba kundaklayacağım


Arkadaş 5000 tl ye bebek arabası almış.
Anlatıyor çelik jantı var bunun kanka falan diye.
Nasıl girdiyse artık şemsiye, içini rahatlatmaya çalıştığını anladım ve dedim ki ;
Kardeşim bu yanlıyor mu el freni falan çekince?
Koskoca adamı ağlattım, lanet olsun bu dilime,
Yengen istedi yoksa ben verir miyim 5000tl dedi.
Yine bir teselliii, hep bir teselli işte.
Sanki çocuk kulüplerin önüne arabasını çekecek, hava atacak yavşağa bak (yavşak=bit yavrusu :) çelik jantlıymış mış..

Ahmet ofisin diğer ucundaki arkadaşına bağırmasan telsizden arasan?
Hani arayıp da sorsan keşke fotokopi makinesin de kağıt var mı diye.
Sığır gibi böğürmenin ne alemi var ahmet?
Gözlerimi kapatıp hayal kuruyorum, fantastik4lü deki bay fantastik gibi elimi uzatıp ağzına şaplatıyorum tokadı. (Bağırma laaaaağğyynn diyorum.)
Sakinleşeyim diyorum açıyorum gözümü yine fantastik dörtlüde Chirs evans alev adam olmuşum.
Nasıl alev adam olduysam telefon çalıyor ben alo diyorum ama telefon hala çalıyor meğerse elimdeki zımbaymış. Nerelere nasıl kitlenmiş içimdeki cenavör.

Arkadaş bana  ofisin diğer ucundan seslendiğinde ise şöyle bir ses geliyor kulağıma;
Mıstır bombastic semi fantastic mıstır loba loba  loba loba..
Evet güzel şarkı hatça...

Çok fantastik yani etrafım çok renkli bir çevre var çevremde.
Fantastikleştiriyorum böylece ortalığı renklendiriyorum.

Bazen de farenin sağ tıkına tıklayıp bir nükleer bomba gönderiyorum sanki mail yerine.
Ortalık perişan, can pazarı ve her yer duman.

Kes diyorum maaştan patrona,
Sigara molalarında araba kundaklayacağım.
Primleri yoksullara dağıtıp,
Yemek saatlerinde alkol alacağım.
Bölüm sonu canavarını dövüp herkesi eve yollayacağım.

Uff fantastik bir yazı oldu.
Pek bir iç gıcıklıyıcılı, agresifiviteli yazı..
Bir aralar görüşmek üzere..

 

 
Toplam blog
: 16
: 189
Kayıt tarihi
: 09.11.17
 
 

OKU ..