Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
735
 

Fantastik Öykülere devam " Zuhal Topal'la İzdivaç "

Fantastik Öykülere devam " Zuhal Topal'la İzdivaç "
 

7.06.1973 doğum tarihim !!! 

Yaş kemale eriyor. Şöyle bir arkama yaslanıp durumumu gözden geçiriyorum; 

1- Güzel bir hayatım oldu. ( Her şeye rağmen umutlarım tükenmedi ve gülümseyebiliyorum) 

2- Bir çok ilde yaşama fırsatı buldum. ( hala da değişiklik yapabilirim) 

3- Az kazandığım ve çok sevdiğim bir işim var … ( Çok da az kazanmıyorum ama off daha fazlası olsa, hak ediyorum !!) 

4- Ve bekarım hala… (Düşündürücü) 

5- Çocuğum yok … ( Olur mu ?? Menopoz başlangıcı ne zaman olur ki?? ) 

6- Annemin dizinin dibinde yaşıyorum. ( Bir ara özgürlüğümü ilan ettim ama şimdilerde daha kolayıma geliyor işim olmaz ayrı evde annemden ) 

Evet özetle durum bu !!! 

Şimdilerde durum şundan ibaret; ev – iş arası hayatımda kitaplarımdan ve filmlerimden öte tek bir takıntı hasıl oldu bende. Şimdi duyunca bana çok kızacak kiminiz ama ben göğsümü gere gere itiraf ediyorum ! 

ZUHAL TOPAL ‘LA İZDİVAÇ ‘ı seyrediyorum. 

Hem de fırsat bulduğum sürece her daim ve yaklaşık üç dört aydır da kendi kendime fantazi üretiyorum konu ile ilgili. 

Zaten birinci sıkıntı yaşımla başlıyor ! Varsayalım katıldım ben bu programa ( öyle ya bu gün iki üniversite mezunu, elli kusur yaşında, yurt dışında öğretim görevlisi olarak çalışmış, eski bir millet vekili kardeşi katılabiliyorsa ben haydi haydi katılabilirim bu programa ) Neyse yaş dedik benim yaşımı söyleme fobim var. Hatırlıyorum zamanın birinde yaklaşık altı sene önce doktora gittimdi ; doktor muayene etmeye başlamadan önce yaşımı sordu doğal olarak ! Vallahi çok uğraştım ; dudaklarımı büzdüm ıhhh çıkmıyor !! sadece bir ….zzzz çıktı ağzımdan bende birkaç rakam altını söyledim . Ne önemi var ki?? Önemliymiş !! doktora yardım eden hemşire hanım o sıra elinde nüfus cüzdanım muayene defterine adımı yazıyor. Kafasını bir anda defterden kaldırıp sertçe yüzüme baktı ; “ niye gerçek yaşınızı söylemiyorsunuz ?? yaşınız….. “ dedi… Utandım utanmasına ama yinede azimle söylemedim yaşımı. O gün bu gündür yaşımı soranlara sadece ve sadece doğum tarihimi söyleyip karşımdaki insanın matematik zekasının sıfırın altında olmasına dua ediyorum aksi olsa bile zaman kazandırıyor bu bana, zaman önemli bilirsiniz. Neyse konumuza dönelim diyelim ki katıldım yaşımı soracaklar yok aslında sormayacak söyleyecekler. Ne yapmalı ? bence Zuhal Topal kabul edebilir benim ismimin altında sadece doğum tarihim yazsın. Hiç olmazsa “kriterlerimden” birini ilk etapta aşmış olur talibim . 

Kriter deyince o da başka sorun ; şimdiii boy pos söylesen !!! zor. Yok her halde ben şunu diyebilirim ; mümkünse “soluk benizli” birini alayım, uzun olabilir … Hıhhh yırttık ( vampir takıntımdan bahsetmeye gerek yok ) 

Şeyy ; müsaade ederseniz Atilla Bey, evi arabası neyin olsun !!! ( bu yaşa gelmiş yoksa yuhh yaniiii ayıp mı olur böyle düşünmem umarım sert tepki vermezler bana ) 

Az sonra biliyorum Cemal bey soracak bana “ niçin annemle yaşıyorum , evlenince de annemle mi kalacağım ??” neden olmasın ev büyük bir odacıkta veririz adamcağıza ( pardon anneme) . Yok olmaz kesin kavga çıkar stüdyoda…. 

Konu işe gelince hepten bittim … ee ben gece gündüz çalışıyorum bu ilk sorun. Hangi erkek karısının gece yarısı “apronlarda” uçak altında sürtmesini ister ki ?? ya aslında konu buraya gelince en büyük sıkıntı meslek ! Şimdi ben arkeoloji mezunu bir harekat memuru olaraktan işimi nasıl anlatacağım camiamız dışından gelen bir insana ? Asla tahmin edemezsiniz insanın yaptığı işi karşısında boş boş bakan ve anlamaya çalışan bir insana anlatmanın yaşattığı zorluğu, sıkıntıyı. Anlatırsın anlatırsın. Karşında ki sorar sonra “ Anladım . Şimdiii sen hani havalimanına geldiğimizde bavulları alan kişisin !” ehhh pes doğrusu be adam sana saatlerdir anlatıyorum alamadın ne kaf… sızmışsın !!! diyemediğim için kısa yolu buldum ; “yok ben, bavullar alındıktan sonra uçağa yüklüyorum “ İşte bitti. Adam acıyan gözlerle bakıyor ve bir bayan olarak bu işi yapmamın inanılmazlığı karşısında gözleri büyüyor. Kısacası sanırım programın süresi yetmez yaptığım işi anlatmaya ! yandık . 

Bu arada programa katılma kısmına gelene kadar Rabia teyzem faktörü var ; bakın onu anlatmadan geçemeyeceğim . Seksen yaşlarında annemin teyzesi adı geçen “Rabia Teyze” bana ve torununa takmış durumda bekar olduğumuz için , bu arada acayip üzülüp sinirleniyor da bu duruma . Onca biz kapımızın önünde sıraya girmiş onca erkeği beğenmiyor, kriterlerimizi yüksek tutup ; özellikle kendisini üzmek için evlenmiyormuşuz . Ahh ahhh birde ben görebilsem o kuyruğu. Kadıncağız inanmıyor yaş ortalamasının yüzde altmışının benden on yaş küçük kalan yüzde kırkı nın da evli olduğu bir yerde çalıştığıma. Ama aklına takmış yaa; İlla kızım söz ver bana ! Ne için Rabia teyze ?? Ben ölüyüm sen ve benim inatçı torunum ondan sonra katılın Zuhal Topal ‘ın programına …….. 

Ne yapayım zorla söz verdim katılamam programa ….. 

Geçenlerde iş yerimdeyim millet izin alıyor ; yok çocuğum oldu, yok eşimi şehre getirmem gerek, elmaların toplanma zamanı geldi, kardeşimin sözü var, çocuk hasta…. Bense boynu bükük on dört senede bir kez bile doğum izni alamamış olmanın ezikliğini yaşayarak hep susuyordum. Geçen, en son nevrim döndü yeni bir izin talebinden sonra. Sakin bir şekilde şefime döndüm “ iki gün izin istiyorum” dedim. İşçi arkadaşlarda bir an susup dinlemeye başladılar şefimle olan diyaloğumu. Şefim neden diye sordu. Bende İstanbul ‘a gidip Zuhal Topal ‘la İzdivaç programına katılacağım dedim. Derin bir sessizlik sonrası şöfor arkadaşlardan biri atladı; “ Aman Engin hanım biz sana buluruz öyle televizyonlara falan çıkma !!!” 

Amanın biri daha …. 

Neden ? dedim. Şirketin namusumu kirlenecek ??? 

Çok kızdı bana çokkkk… 

Bir de eminim neden ismim Engin diye soracaklar. Hatta korkarım Zuhal Topal önce beni Engin Bey diye anons edecek. Ne de olsa zamanın birinde iki sene firmanın birinde çalıştıktan sonra benden askerlik tecil belgemi istemişlerdi…. 

Durumum çok zor yani, programa katılmak için …. 

Efendim bolca okurum, gençlik serilerini falanda dahil ( hatta çocuk kitapları ) … Milliyet Blog’da ara sıra yazıyorum . Ama hala bir kitabım bile yok. Başka ımmm sanırım evlenip evimin kadını olup bolca gezmek istiyorum . 

Ya insanın kendini anlatmaya çalışması ne zor… 

Anlayacağınız sevgili dostlarım bayağı bir kurdum kurdum kendi kendime ama ufak bir sorun var ben televizyona çıkamam ki!!!! 

Aceba diyorum Zuhal Topal ‘a ulaşsakta bu programın birde radyo versiyonu yapmalarını sağlasak olmaz mı ?? 

Ne dersiniz ??? 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sakın heves etme! "Bekârlık sultanlıktır" unutma...:))

fatma iyibilgin 
 17.03.2011 22:31
Cevap :
:)))) biliyorum ben onu zaten !! işin şakası bunlar :)  18.03.2011 3:21
 

Bakın bu iyi fikir! :)

perihan reyhan ALKAN 
 17.03.2011 13:21
Cevap :
:))) dimii katılım çok olur :))  17.03.2011 16:37
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 200
Toplam yorum
: 624
Toplam mesaj
: 33
Ort. okunma sayısı
: 948
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster