Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Fantezimi anlattım, eşim boşanma davası açtı

 

“28 yaşında 5 yıldır evli bir kadınım. Eşim bundan bir ay kadar önce bir akşam bana ‘Sana cinsel fantezilerimi anlatmak istiyorum,’ dedi.

Ben de bu tür konuşmalardan hoşlanmadığım halde o üzülmesin diye sesimi çıkartmadım. Ardından da birçok şeyi sıralamaya başladı.

Bunların çoğu da duymak istemediğim şeylerdi.

Bana ‘Sen de bir fantezini anlat,’ dedi.

Yok dediysem de ısrarlarından kurtulamadım. Ben de ona bir fantezimi anlattım.

Birden yataktan ayağa fırladı. ‘Sen ne diyorsun yahu? Sen ne biçim kadınsın? Bunlar nasıl konuşmalar?’ deyip odadan ayrıldı.

O gece diğer odada uyudu.

Ertesi gün de daha ben kalkmadan çıkıp gitmişti. O günden sonra geceleri de geç gelmeye başladı.

Daha önce hiçbir sorunumuz olmadığı halde bu durum evliliğimizi tehlikeye düşürdü.

O günden beri ilişkimiz düzelmedi. Bir haftadır da eve hiç gelmiyor. Dün bir mesaj atmış. ‘Sana boşanma davası açtım. Yakında dilekçe elinde olur,’ diyor.

Bu duruma çok üzülüyorum. Ne yapmam gerekiyor? Böyle bir nedenle benden boşanabilir mi?”

***

Değerli okurum, bana yazdığınız mailde olduğu halde, eşinize anlattığınız fantezinizi buraya almadım.

Gerçekten böyle bir cinsel fantezinizi eşinize anlatmanız iyi olmamış.

Ancak eşinizin sizin de bir fantezinizi anlatmanız konusunda bu kadar ısrarcı olmasını da anlamakta zorluk yaşıyorum.

Mademki bu kadar ısrar etti, o halde sonuca da katlanmalıydı.

***

Sadece bu nedenle açacağı boşanma davasını kazanabileceğini tahmin etmiyorum.

Kaldı ki ikinizin arasında geçen bu konuşmanın kanıtlanması da çok kolay değil.

Mademki iyi bir evliliğiniz var, o halde böyle bir nedenle boşanmanızın doğru olmadığı kanısındayım.

***

Yapmanız gereken eşinizi ikna edebilirseniz, onunla birlikte bir aile danışma merkezine gitmenizdir.

Büyük bir olasılıkla bu konuda başvuracağınız uzman, eşinize  "cinsel fantezi kurmanın normal olduğunu," söyleyecektir.

Sanıyorum, eşiniz de bunları duyduğunda, sizin bilmediğiniz başka bir neden yoksa boşanma sevdasından vazgeçecektir.

Vazgeçmese de böyle bir nedenle açacağı boşanma davasını kazanma şansı yüksek değil.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum. Bu köşe sizlerle anlam kazanıyor.

Ayrıca sizden izin almadan maillerinizi yayınlamayacağımdan emin olabilirsiniz

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 Cengiz Hortoğlu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..