Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
1373
 

Fareden korkan erkek

Fareden korkan erkek
 

Bu modeldeki erkek aslında fare den korkmaz da...
Şimdi o hayvan biraz sinsi olur, uyurken kulak kemirir, parmak kemirir, veba taşır vb. durumlardan dolayı bir miktar çekinme olabilir. Yoksa erkek adam hiç bir şeyden korkmaz...

Eski tarihli bir cesaret öyküsü anlatayım. sene mö 1980 ler filan, sanırım liseye gidiyorum. O sıralar Bahçelievlerde ikamet ediyoruz. Aslen İsveç ten ilk geldiğimizde oturduğumuz evmiş ama, babam orayı amcama satmış, sonra amcam tekrar babama sattı... Neyse efenim uzatmayalım. Bu ev yüksek giriş. Bir gün evin kapısında kardeşim, ben, kardeşimin bir kız arkadaşı konuşuyoruz.kardeşim "abi eve kedi girdi" dedi. Bizim evin normal bir özelliğidir bu. Balkondaki sarmaşıklara tırmanıp girerler devamlı, özellikle de flüt çalarken, (sanırım müzik aşkı) hatta babamın gece karanlıkta, yastık yerine yastığın üzerinde uyuyakalmış bir kediye başını koyması ile ilgili anısı vardır. Ödü ile kakası karışım hale gelmiştir ki, ilk defa korktuğunu görmüşümdür. Lafı dolandırmayayım. Zaten bundan fazla dolanmaz sanırım. Nerede kalmıştım. Hah eve kedi girdi deyince kardeşim, bişi olmaz diyerekten fazla ilgilenmedim, hatta kediyi girerken görmediğimden inanmadım da...

Aradan bir kaç gün gün geçti. Vakit gece yarısını geçmiş. Ben de ne güzel uyuyorum. Bebek gibi... Birden babamın dürtmesi ile uyandım. "karga çabuk kalk ev de fare var." dedi. hehehe fare nedir ki be diye düşünerek kalktım...

Öncelikle evin ilgili bölümünü tarif edeyim. kapının girişinde bir antre var. Bir kapı hole açılırken bir de küçük tuvaletin kapısı var. Banyoda yer olmadığından portmanto dışında hole açılan kapının hemen yanında merdaneli çamaşır makinası, onun önünde de okunmuş eski gazete istifi mevcut. Vay be ne tarif yaptım. Yerler karo panedyen diyeyim de tam olsun. Babam hol kapısının önünde durarak"işte orada görüyor musun" diye sordu. "kardeşim " pardon "babacım gecenin bir yarısı yarı uyanıkım, zaten gözler bozuk, nasıl göreyim"... diyemedim... "evet görüyorum" dedim. babam "kapıyı kapat" dedi. Amaç farenin hole ve ordan evin diğer odalarına girmesini engellemekti. Ben kapıyı söz dinleyen her türk evladı gibi kapadım. Babam "sen de gelsene lan eşşoğleşşek" diyerek samimi bir tavırla beni içeri davet etti. Halbuki benim de niyetim kapıyı arkadan tutayım açılmasındı... İiçeri girdim babam süpürge olarak da kullanılan, tahta saplı plastik kıllı fırçayı aldı. Ben de bir elim kapı kolunda, bir elim çamaşır makinasında bekliyorum. Birden kapıyı açıp fareye girişmeye başladı , o an onun fare değil ohhaaa boyutunda bir sıçan olduğunu farkettim ki, ben 6 yaşında ilk sıçan gördüğümde korkudan yoldan geçen arabanın altında kalmış bir bireyim. Bu sebeple kapının koluna daha sıkı sarılıp içimden bildiğim duaları(kelime i şehadet) okumaya başladım. İlk darbe sıçanın başına geldi. Babamın darbelerinin gücünü bildiğimden sıçana bir şey olmaması beni daha da ürküttü. İkinci darbede babam alafranga tuvaletin kapağını (şimdikiler gibi plastik değil kalın materyaldan üretim), üçüncü darbede süpürgeden sağlam kalan son parçayı da kırdı. Sıçan doğal olarak can havliyle tuvaletin içinde fır dönüyor. Sonradan bir baktı ki daha geniş bir yer var. Antreye fırladı, babam ağzından köpükler saçarak peşinde...

Her şeyin donduğu an... saliseler içerisinde sıçanla gözgöze geldik. Hayvan gözlerimdeki korkuyu ve kapıyı tutan titrek elimi gördü. Görür görmezde en zayıf halkaya hücuma geçip, üstüme atladı. O anda ne düşündüğümü hatırlamıyorum ama, sanırım içgüdüsel olarak, ben de çamaşır makinası ve kapı kolundan aldığım destekle olduğum yerde sıçradım ve önce sıçan sonra ben yere indik. Önce o indiğinden ben üzerine inmiş oldum. 50 kiloluk ağırlık fareyi bir an, çok kısa bir an durdurunca, makinalı gibi tepinmeye başladım. Attığım tekmeler frank dux inkilerden(van damme nin kan sporu filminde canlandırdığı gerçekte de yaşamış karakter) çok daha hızlıydı. Ağzımdan çıkan tek şeyse "hıh, hıh, hıh, hıhhhıııaaahhhhh" mış. Babamın "yeter lan dümdüz ettin hayvanı" demesiyle kendime gelmişim...

Yere baktığımda fare, ne faresi sıçan yerde boylu boyunca yatmış, dil ağızdan dışarı çıkmış, her yer kan olmuştu. Son bir tekme ile içimde kalan son korku, nefret, intikam hissini de sıçanın cansız bedenine gömdüm. O günden sonra hep başım fare veya sıçanlarla belaya girdi. Her gece rüyalarımda akrabalarınca saldırıya uğrayıp, uyanmak zorunda kaldım. Uyurken açık kalan ağzımı kapatmak için (içine fare düşebilir) uyuyamadım. Psikolojim bozuldu. Sonra da neymiş efendim, fareden korkan erkek. Uzaktan davulun sesi hoş tabi. Gel bir de bana sor...
neaaa haa neee tamam iyiyim. Korkmam ben fareden, korkanlarıda kınarım...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

resmen gözümde canlandı fareyi öldürüşün. kahraman karga :)

kargaliçe 
 26.06.2008 12:29
Cevap :
Hahaaa mahvederim adamı ben. Anlatmış mıydım? anlatımım yazımdan daha güzel. Sen fare olursun misal.  26.06.2008 13:15
 

karar aldım senin bloglarını iş yerinde okumayacağım.Rezil oluyorum millete,gayet ciddi bir ortamda gülmek hiç hoş olmuyor.Vallahi öldüm gülmekten.Çok yaşa sen emi...

emel dedeoglu 
 17.10.2007 13:31
Cevap :
Heheheheheh sen gül de emelcim yer sorun değil...  17.10.2007 15:39
 

ya sen işten mi attırcaksın beni :))) öldüm gülmektennn..ya aslında buna benzer bi hikaye de bende var.ananemin evine minnacık bi fındık faresi girmiş hayvancık yediği zehir sonucu ölmüş ve fak denilen aletin yanında boylu boyunca uzanmış yatıyor..ve meral farketmeden üzerine basıyor..ııyykkkk hala midem bulanır aklıma gelince..ve meral o günden sonra yaz-kış asla evde terliksiz dolaşmaz.. Sevgiyle Meral Başol

mrlbsl 
 17.10.2007 10:02
Cevap :
Ben de dolaşmam ve yatarken ağzımı kapalı tutarım...  17.10.2007 10:31
 

Frank düks mü? ben de bir tek ben hatırlıyorum sanmıştım. benim de o filmden gördğüm bir olayı kanlı canlı insan üzerinde deneyip burun çatırdatmışlığım var, az daha atılıyordum okuldan vallahi. çok süper bir anlatım. tşk. K.

Kerem Oğuz 
 15.10.2007 16:53
Cevap :
Oooo Kerem Efendiiii... En sevdiğim (yazılarını) günceciyi burada görmek beni harbiden sevindirdi. Yani sırf bu yğzden 20 fare etrafımı sarsa dalarım. Yalan ama olsun.  15.10.2007 17:48
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 40
Toplam yorum
: 561
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 7259
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster