Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Farıdık İyicene

Sıcak.
Fena sıcak
İzmir hele, iyice sıcak.
Allah tarlada, bağda, bahçede olanlara yardım etsin.
Bize hava hoş,
Tepemizde hasır güneşlik,
Ayakta şıpıdık terlik,
Dolapta soğuk karpuz,
Şikayetlene şikayetlene denize giriyoruz.
...

Bazıları sıcak sever...miş.
Ben kışçılardanım.
Yaz dediğin az biraz serin olmalı paşa gönlüme göre
Bu havalarda içim farıyor;
Yağmura da denk gelemedim yaz boyu.
...

Ağustos böcekleri de başlar artık cırıl cırıl,
Sıcakta yazasım da yok,
''Neden?'' dersen...
Ne biliim...
Ele işte :)
 

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..