Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Farkında mısınız özel olduğunuzun ?

Farkında mısınız özel olduğunuzun ?
 

Özel olduğunu bilmek, ayrıcalıktır..


Cenab-ı Allah insanı kainatın en üstün varlığı olarak yaratmış..

Hepimiz özeliz, Allah’ın yarattığı en büyük mucizeyiz. Düşünsenize ne fiziki olarak bizim gibi, ne de  aynı kişisel özellikleri taşıyan bir insan daha yok..

Vücudumuzdaki sayısız fonksiyonu yerine getiren mükemmel bir mekanizma var.. Doğduğumuz ilk günden beri..

Duygularımız, düşüncelerimiz, inançlarımız farklı farklı…

Tek bir gülümsememiz dahi çok değerli..

Ve.. dahası, Rabbimiz adını zikretmeye izin veriyor.

Peki biz özel olduğumuzu hissedebiliyor muyuz?

Kaçımız farkındayız acaba mucize olduğumuzun, özel olduğumuzun.. ve tüm bu özellikleri bize bahşeden Yaradanımız olduğunu ?

Kim neye inanır, nasıl yaşar bunu ben bilemem..

Ancak tek bildiğim;

Rabbimiz, aldığımız nefesin sahibi verdiklerinin şükrünü istiyor bizden..

Sevgimizi göstermemizi istiyor.. !

Yaradan’ın bahşettiklerinin farkında olmak ayrıcalık, ben bunu başaranlardanım çok şükür..

Ne diyordu Hak Aşığı Mevlana;

‘’ Denizi gören göz başka, köpüğü gören göz başka ‘’

Neden herkes denizin gözüyle bakmasın?

Çok güzel bir şiirle herkesi, bu düşünce ırmağından yudumlamaya davet ediyorum..

21-12-2012

Öğretmenim_

ANLAYACAKSIN..

Şimdi ben sana

niçin öyle düşündüğümü

anlatmaya çalışıyorum ya,

nafile, anlamazsın.

Şimdi ben sana

bahçedeki çiçeklerin

evin her penceresinden

farklı göründüğünü

anlatmaya çalışıyorum ya,

nafile, anlayamazsın.

Tutturmuşsun “çiçekler kırmızıdır” diye.

Tutturmuşsun “yeşiller yapraktır” diye.

Ben vazgeçiyorum anlatmaktan.

Ama zaman geçtikçe,

sen,

bahçedeki çiçeklere

günün farklı saatlerinde

evin farklı pencerelerinden

bakma ihtiyacını

yüreğinde duydukça,

yavaş yavaş vazgeçeceksin

“çiçekler kırmızıdır” diye

ayak diremekten.

İşte o vakit,

şimdi benim sana

anlatmaya çalışıp da

anlatamadığımı,

sen

kendi kendine anlatacaksın.

İşte o vakit,

ANLAYACAKSIN.

 

Şair, Dr Hasan Saim Özturhan

  

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..