Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '07

 
Kategori
İnançlar
 

Farkındalık hakkında uyarlama bir öykü..

Farkındalık hakkında uyarlama bir öykü..
 

Kişisel ve kurumsal danışmalık eğitimleri veren bir şirketin aracı şehirden oldukça uzak bir merkeze giderken yolda araçları bozulmuş. Mecburen köye uğramışlar. Kahvede çay içmek için girdiklerinde kendilerine hoş beş eden insanlarla konuşurken girişte gelen gidenle hiç ilgilenmeyen, ama dikkat çekici bir köylünün oturmakta olduğunu görmüşler. Bu adamın neden bahçenin genelinden ve toplumdan kopuk ve uzakta davrandığını da sormadan edememiş eğitimcilerden birisi. Kahvedekiler “Köyümüzün yarı deli yarı ermişidir” demiş.

Krizleri fırsata çevirmeye meraklı eğitimci hemen oturan adamın yanına gitmiş ve selamdan sonra

- Nasılsınız?
- Eyiyim?
- Gelen gidenler ilginizi çekmiyor galiba?
- Doğru
- Peki neden? Dışarıda kocaman güzel bir dünya var, siz de bunun farkında değilsiniz demiş eğitimci.
- Nerede? diye sormuş yaşlı adam ve eklemiş oraya nasıl gidebilirim ki?
- Ooo, öyle kolay ki demiş genç eğitimci, bizim bu konuda farkındalık programlarımız var. İsterseniz ondan yararlanabilirsiniz .
- Ne programıymış bu, nasıl faydalı olacakmış bana? Diye sormuş yaşlı.
- Bak demiş ben bu programları öğrenmeden önce olaylara karşı yargılı, farkında olmayan bir insandım şimdi öyle mi?
- Şimdi ne oldu ki sana? Ben bir şey fark etmiyorum.
- Daha ne olsun ki demiş, farkında, mutlu ve hayalleri olan bir insan oldum demiş.
- Böyle oldun da ne oldu ki? Demiş yaşlı adam.
- Ooo demiş genç eğitimci ve devam etmiş, “şimdi bütün dünya bunu yapıyor babalık, ben de böylece çağın gerisinde kalmıyorum”
- Kalmıyonda noluyo ki? Demiş yaşlı adam.
- Ben bilincinden çıkıp biz bilincine ulaşabiliyorum. Çevremin de farkında oluyorum böylece demiş genç.
- Çevrenin farkında olacan da ne olacak sanki? Buraya gelmeden benim farkıma vardın mıki? Demiş yaşlı..
- Buraya gelmeden nasıl senin farkında olurum ki? Demiş genç. Ama ben dışarıdaki kocaman dünyanın, evrenin farkındayım.
- Evrenin farkında olsan ne olur ki? Demiş yaşlı
- Neler olmaz ki? Neden burada bulunduğumu bilirim hiç olmazsa,.
- Biliyor musun neden burada olduğunu peki? Demiş yaşlı adam.
- Biliyorum tabi. Yeni enerjileri, kendimdeki degisimleri, AŞKı, Sevgiyi, okuduğum kitabı anlamayı, uyumlanmayı, Kryonu, Tobiası, teknikleri kanalları, NLP, Reiki gibi teknikleri, insana yargı koymamayı. Ama siz öyle misiniz? Bütün bunların tümünü hiç anlamadan uzak duruyorsunuz demiş genç.
- Bütün bunları öğrendin şimdi ne olacak? Demiş yaşlı adam.
- Farkındalığın en üst boyutuna çıktım, sizin gibi yatay enerjilere enerji kaptırmıyorum, astral seyahatlar ve boyut yolculuklarına çıkabiliyorum.
- Çıksan çıksan noluyo ki? Demiş adam karnın doyuyor mu?
- Tabi demiş çok da iyi kazanıyorum, üstelik şirketim bana ortaklık hissesi de verdi, giderek genişliyoruz, büyüyoruz demiş genç adam.
- Büyüsen büyüsen ne olacak ki? demiş yaşlı adam
- Ne mi olacak? Kendi şirketimi kurup, dileklerimi secretla yöneterek istanbul’un en güzel yerinde triplex villa sahibi olabilecek, hayalimdeki arabayı alabileceğim.
- Arabayı da aldın diyelim sonra e olacak? Demiş yine yaşlı.
- Ne demek ne olacak? Diyerek biraz sinirlenmiş genç adam, yurtdışına seminerlere gidebileceğim, kendi öğrencilerimi yetiştireceğim, büyük bir okul açaçağım.
- Açtın diyelim ne olacak ki? Benim haberim olacak mı?
- İstersen olur? Köyün salonlarından birini eğitime ayırabilirsiniz. Size uygun paket eğitimler de hazırlarım. Böylece hayatınız da boşa geçmemiş olur, farkındalığınız yükselir en azından. Benim bunları yapabileceğime olan inancım tam.
- Bunları da yaptın, dediklerinin hepsini de yaptın diyelim sonra ne olacak?
- Hiiiç, demiş genç adam.
- O hiç, benim işte demiş yaşlı adam ve genç eğitimcinin sırtına elleriyle hafifçe dokunmuş.

Ekrem Pehlivan
Tasarımcı - Kurumsal Danışman

www.kamca.org
www.kamca.net

 
Toplam blog
: 202
: 994
Kayıt tarihi
: 29.06.07
 
 

Sosyal medya danışmanı, grafik tasarımcı.  ..