Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '19

 
Kategori
Deneme
 

Farkındalık Meselesi

            Facebook gibi sosyal medya siteleri ve bazılarınız her ne kadar 39 yaşıma girdiğimi iddia etseler de, ben farkındayım ki 40 yaşıma girdim.

            Hayatımda renk değişikliğine gitmeye karar verdim. Aslında çoktan yapmalıydım bunu, ama insan aklı başına kırkından sonra geliyor.

            Yok arkadaş, kafiyeli şiir yazmayı beceremiyorum hiçbir zaman. İşte ispatı:

Sevdiklerim çiçekse
Ben olurum kelebek,
Açınca her biri renk renk
Dolar gönlüme şevk,
Dans edelim sabaha dek
Yaşayalım bu sayede civelek. 
       1997-1998

Kalbime dokundun ne has
Elinde beklersin tas
Gönlüne düşecek yas
Sana düşlerimi bırakıyorum miras 
  31.01.2019
 

Nerede AŞK yoksa, ben oradayım.

Dışım bile sıkılıyor.

Yaşayamadıkları da olgunlaştırır insanı.

Alelade bir insan olacağıma nadir bir hayvan olmayı tercih ederdim.

Hayatımdaki en büyük dersleri, başkalarının bana yaptığı hatalardan çıkardım.

Akıllı (geçinen) insanlara bakıp, kendi cehalet seviyemi anlıyorum. Seviyem epey yukarılarda...

Ama öyle ama böyle yaşıyoruz da, hayatı ıskaladık be azizim.

Çocukluk bekarete benzer, yitirildi mi bir daha asla yerine gelmez.

Bir kişi, sizin hatırınız için kendinden ödün veriyorsa bu, o kişinin sizi çok sevdiğini göstermez, o kişinin ne kadar karaktersiz olduğunu gösterir.

Kendisiyle, kendi gerçekleri ile barışamamış bir insanın, yüreğinin nasıl barışa koşması beklenebilir ki?

Daha borcumuz bitmedi, gönül borcumuz yığınla. Kimilerine vefa borcumuz var, kimilerine can borcumuz…

Alışkanlıklarından pek öteye gidemiyor insan. Basmakalıbız vesselam. İnsan, kendi rutininden çıkmayagörsün, telaşlandırıyor yüreğini…

Kimilerine göre abur cuburdu yaşam ve hızla tüketilmesi gerekti.

Ölmekten değil de, özellikle diriyken sevdiklerimi yüzüstü bırakmaktan çok korkuyorum.

İnanıyorum, O HALDE VARIM!

Söyleyecek şeyi olmadığında konuşmaz veya söyledikleri dinlenmediğinde susar insan. Haksız da değildir hani. Bazen ise sebepsiz yere susuşlarıdır insanın. İçinden öyle gelir ve susar insan. Ama yürek hiç susmaz ve hep konuşur kendi kendisiyle olsa bile.

Kederimde kaybolmadım, teslim oldum kadere yalnızca.

 

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..